כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא רק הגיסה

קרובת משפחה נוספת של יאיר לפיד מונתה לתפקיד נחשק

אחרי שדווח כי גיסתו של יאיר לפיד מונתה לתפקיד בכיר בקק"ל, כעת מפורסם שבחודש שעבר מונתה בת דודה שנייה של ליהיא רעייתו, למנכ"לית המחלקה לישראל ולהנצחת השואה • 'יש עתיד': "אישה מצוינת, שנבחרה לתפקיד לפי יכולותיה המקצועיות"

קרובת משפחה נוספת של יאיר לפיד מונתה לתפקיד נחשק
יאיר לפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שרית הנדקנופף, בת דודה שנייה של אשתו של שר החוץ יאיר לפיד, מונתה בשבוע שעבר למנכ"לית המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית. כך פורסם ב'מקור ראשון'.

המינוי של הנדקנופף, שהוצבה בבחירות האחרונות במקום 40 במפלגת 'יש עתיד', מעורר תהייה אם לפיד התערב במינויה. בשבוע שעבר פורסם על קרובת משפחה נוספת שמונתה לתפקיד ממשלתי בכיר, כשגיסתו קרן אילאיל, מונתה לדירקטורית בקרן קיימת לישראל.

במפלגת 'יש עתיד' הכחישו את מעורבותו של לפיד במינוי ומסרו: "הנדקנופף לא מונתה בידי לפיד אלא בידי סגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית. שרית היא אישה מצוינת ומקצועית, שנבחרה לתפקיד לפי יכולותיה המקצועיות ואנחנו מאחלים לה בהצלחה".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף השבוע מעל דוכן הכנסת את לפיד בעקבות מינוי גיסתו בקק"ל ועקץ: "עכשיו הוא מינה את גיסתו לדירקטוריון קק"ל. על זה נאמר – אין הנחתום מעיד על גיסתו".

יאיר לפיד מינויים פוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד