י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נשלחה התרעה לערוץ ולכתבת

בעקבות התחקיר: התנועה האסלאמית מאיימת לתבוע

בעקבות התחקיר שפרסמה בשבת שעברה, המוכיח על קשרים בין בכירים ברע"מ לחמאס, העיתונאית אילה חסון קיבלה מכתב התראה לפני תביעה מהתנועה האסלאמית שדורשת 100 אלף שקלים. ולא, הם יתבעו אותה

בעקבות התחקיר: התנועה האסלאמית מאיימת לתבוע
חלוקת כסף בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

התנועה האסלאמית והעמותה שלה למען יתומים ונזקקים, שלחה אתמול (שישי) מכתב התראה ל'חדשות 13' ולעיתונאית איילה חסון, לפני שינקטו בהליכים משפטיים, עקב תחקיר שפרסמו.

חסון פרסמה כזכור בשבת שעברה, תחקיר המצביע על קשרים בין בכירים בתנועה האסלאמית שאנשיה מכהנים בכנסת מטעם מפלגת רע"מ לבין חמאס, ובעקבות כך בתנועה האסלאמית דורשים מחסון וממקום עבודתה שיתנצלו ובנוסף ישלמו 100 אלף שקלים, ואם לא, הם יפנו לבית המשפט. כך דווח באתר 'אייס'.

עורכי הדין מטעם התנועה כותבים במכתב ההתרעה: "הנכם נדרשים לפרסם במקביל באותה עת, גם התנצלות על פגיעה בשמם הטוב של מרשינו, בניסיון שנעשה בכתבה לקשור אותם או מי מהם כביכול לטרור בכלל ולתנועת החמאס בעזה בפרט, לרבות הרמיזה המכוערת והשקרית לא פחות, לפיה כספי ציבור וכספים מתקציב מדינת ישראל 'מצאו עצמם' כביכול מגיעים לתנועת חמאס בעזה".

"מבלי לגרוע מן האמור לעיל, הנכם נדרשים לפצות את כל אחד ממרשינו בסכום של 100 אלף שקל כפיצוי ללא הוכחת נזק על פי סעיף 7א. לחוק, בגין פרסום בכוונה לפגוע. זאת מבלי לגרוע מחומרת הנזקים שגרמתם למרשינו, חלקם בלתי הפיכים, שלעיל פורטו רק חלק מזערי מהם, כתוצאה משידור הכתבה והתנהלותכם לפני כן ואחרי שידורה".

לסיום איימו, "אם לא תיענו לדרישות דלעיל ולא ימוצו בהצלחה אפיקים חלופיים, הם לא יהססו לפעול לשמירת זכויותיהם והטבת נזקיהם גם בבית המשפט".

התנועה האסלאמית התראה לפני תביעה מפלגת רע"מ איילה חסון ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד