י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני יודע שאני אמות"

מצמרר: מכתבי בראל שמואלי למשפחתו נחשפים

חודשיים לאחר התקרית בגבול רצועת עזה שהביאה למותו, המכתבים שהשאיר הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל לבני משפחתו נחשפים | אחותו סיפרה: "באחד מימי השבעה פתחנו את הטלפון, והפתקים האלה מופיעים ראשונים"

מצמרר: מכתבי בראל שמואלי למשפחתו נחשפים
בראל חדריה שמואלי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

בני משפחתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפטר מפצעיו, כשבוע לאחר שמחבל ירה לעברו בגבול רצועת עזה, הגיעה למצפה שנמצא בסמוך למקום שבו נורה, וחשפו ל'חדשות 12' את המכתבים שהשאיר להם.

בראל כתב כחצי שנה לפני המקרה להוריו ולאחיו, כשאלה גילו אותם בתיקיות בטלפון האישי שלו רק לאחר שנרצח. לאביו כתב: "אתה האוויר שלי. הענקת לי חיים הכי טובים שרק יכולתי לבקש".

"אתה האבא הכי טוב שבן יכול לקבל, מסור ואוהב עם לב זהב. אני אוהב אותך, שמרת עליי בכל חיי, ועכשיו הגיע תורי", הוסיף.

"לאימא היקרה שלי. אני אוהב אותך, את האימא הכי טובה בעולם, יש לך חלק ענק בבן אדם החזק שאני היום. הכנת אותי לחיים האמיתיים, תמיד היית לצידי", כתב בראל, "מבטיח לך שאשמור עלייך מכל מקום".

אחותו הגדולה הילה סיפרה: "מצאנו את זה בפתקים בטלפון, כל הזמן הזה כשהוא שכב בבית החולים, ידעתי שהוא כתב. והחלטתי שאנחנו לא פותחים את הטלפון, רק אם קורה אסון. קיווינו לנס".

"באחד מימי השבעה פתחנו את הטלפון, והפתקים האלה מופיעים ראשונים. הוא אמר 'אני יודע שאני אמות בצבא, אבל אני חוששת לאימא, איך היא תגיב לזה'".

בעודו שוכב במצב אנוש בבית החולים, שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט עם אביו ושכח את שמו. השיחה הקשה פורסמה בתקשורת והביכה את בנט. בראיון הנוכחי מבהירה האחות השכולה כי לא הם אלה שפרסמו אותה ברשתות.

בשבוע שעבר נערכה פגישת פיוס בין בנט לניצה, אמו של בראל, שסיפרה: "הוא הביע המון רגש, הוא בכה. סיפרנו לו דברים על בראל, גם דברים מצחיקים, הוא התמוגג". אחרי הכול אנחנו בני אדם. מבחינתי זה לא משנה מי ראש הממשלה. אני לא התנצלתי וגם בנט לא התנצל".

בראל שמואלי מכתבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד