כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המכבסה עלתה באש

שריפה בביתר עילית: הוצאו ספרי תורה מבי"כ סמוך

מכבסה הפועלת במבנה ארעי בביתר עלית, עלתה היום באש | כוחות הכיבוי פעלו במקום והשיגו שליטה על השריפה | מפקד מחוז יו"ש: "השריפה סיכנה בית כנסת סמוך והתושבים החלו להוציא ממנו את ספרי התורה מחשש שיתלקח"

שריפה בביתר עילית: הוצאו ספרי תורה מבי"כ סמוך
השריפה בביתר עילית צילום: כבאות והצלה מחוז יו"ש

כוחות כיבוי מתחנה אזורית יהודה פעלו בשעה האחרונה (ראשון) בשריפה שפרצה במכבסה הפועלת במבנה ארעי בביתר עלית. לאחר שעה קלה הצליחו הכבאים להשיג שליטה על האש. לא היו נפגעים בשריפה אך נגרם נזק רב.

השריפה פרצה במכבסה ברחוב סלונים בעיר. בכבאות והצלה מחוז יו"ש ציינו כי תוך כדי פעולות הכיבוי, ניזוק כבל חשמל שהונח באופן פיראטי וסיכן את הצוותים הפועלים במקום.

"התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה ברחוב סלונים בעיר ביתר עלית", סיפר רב רשף כפיר כהן, מפקד המשמרת. "לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו עשן רב היוצא ממבנה יביל, לוחמי האש האש שנכנסו אל תוך המבנה לסריקה אחר לכודים ולכיבוי השריפה גילו כי ישנו כבל חשמל המונח על הקרקע באופן פיראטי שניזוק כתוצאה מהשריפה ומסכן את הצוותים הפועלים".


צילום: כבאות והצלה יו"ש

טפסר שיקו בר דב, מפקד המחוז מסר: "שריפה זו היא עדות לסכנה הגדולה בעסקים הפועלים ללא אישורים נדרשים!. מכבסה זו פעלה ללא אישורים נדרשים ותשתיות הגנה מאש. דבר זה סיכן את לוחמי האש שפעלו במקום והעמידם בסכנת חיים!".

"כמו כן השריפה סיכנה את האזרחים סביב ואף בית כנסת סמוך שהתושבים כבר החלו להוציא ממנו את ספרי התורה מחשש שיתלקח. אנו נפעל למיצוי הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו עם כל אותם אלו שמפעילים עסקים אלו בניגוד לחוק ומסכנים את הציבור", הוסיף בר דב.

שוטרי תחנת עציון בפיקוד סנ"צ ניר ליפשיץ פעלו במקום לשמירה על הסדר ולהרחקת האזרחים עקב הסכנה הרבה.

שריפה ביתר עילית מכבסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד