כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"משנות ומשנים סדרי עדיפויות"

שוב עימות בקואליציה: השרה חגגה והח"כ צינן את ההתלהבות

עימות פומבי: ח"כ אורבך הגיב להצהרה של שרת התחבורה מיכאלי, על שינויים במפת העדיפות הלאומית בדגש על נגב וגליל על חשבון יישובי יו"ש - וכתב כי "כל עוד אני חבר בקואליציה, אדאג לשמור על מעמד ההתיישבות בוועדה המשותפת לכלל המפלגות"

שוב עימות בקואליציה: השרה חגגה והח"כ צינן את ההתלהבות
ניר אורבך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב מתיחות בקואליציה: חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת 'ימינה' הגיב הערב (ראשון) להצהרה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, על שינויים במפת העדיפות הלאומית בדגש על נגב וגליל על חשבון יישובי יו"ש - וכתב כי הוא יפעל נגד שינויים כאלו.

השרה מיכאלי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, על רקע דיווח על שינויים שהיא מתכוונת לבצע במפת העדיפות הלאומית בדגש על נגב וגליל על חשבון יישובי יו"ש, וכתב: "משנות ומשנים סדרי עדיפויות".

חבר הכנסת אורבך הגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "לחברי במפלגת העבודה שלומות. התקציב שהעברנו יחד בקואליציה משקיע משאבים רבים בפיתוח ישובי יו"ש".

"לפיכך", הצהיר אורבך, "לא רק שהמתיישבים לא יוצאו ממפת האזורים הלאומית - כל עוד אני חבר בקואליציה, אדאג לשמור על מעמד ההתיישבות בוועדה המשותפת לכלל המפלגות".

יצוין כי העימות הפומבי מגיע לאחר תקופה של שקט יחסית בגזרת סיעות הקואליציה, זאת בעקבות הניסיון לשמור על שלמות הקואליציה לקראת ההצבעה על תקציב המדינה, אך כעת, כשהתקציב עבר, החברים בסיעות השונות, והמנוגדות אחת לשנייה, מרגישים חופשי להתעמת ולאתגר את שלמות הקואליציה.

מרב מיכאלי ניר אורבך יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד