כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אישום מזעזע

באמצעות כרית: חנקה למוות את המטופלת בת ה-97

מטפלת זרה ממולדובה נאשמת לפני כחודש חנקה למוות מטופלת, קשישה בת 97, באמצעות כרית - בזמן שישנה במיטתה | הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים

באמצעות כרית: חנקה למוות את המטופלת בת ה-97
pixabay

בתום חקירה ממושכת, הבוקר (שני) הוגש הבוקר כתב אישום נגד מטפלת ממולדובה החשודה ברצח המטופלת שלה, בת 97 בחדרה. חקירת המשטרה נפתחה לפני כחודש, עם קבלת דיווח על תושבת העיר בשנות ה-90 לחייה אשר נמצאה ללא רוח חיים בביתה שבחדרה.

פעולות חקירה ראשוניות שבוצעו בשטח וגביית עדויות מיושבי הבית הביאו למעצרה של המטפלת, נתינה זרה ממולדובה בת 30 בחשד לרצח המנוחה.

מחומר החקירה שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה עלה כי באותו הבוק,ר וללא כל סיבה מוקדמת, חנקה החשודה באמצעות כרית את המנוחה, דבר שהוביל למותה. מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת וכלל גם בדיקה שאישרה כי היא כשירה לעמוד לדין.

היום כאמור הוגש לבית המשפט כתב אישום נגד המטפלת איאונה מוחין, בגין רצח בנסיבות מחמירות נגד החשודה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של החשודה עד תום ההליכים המשפטים נגדה.

בכתב האישום שהגיש עו"ד בני פסקל, נכתב שהנאשמת שימשה כמטפלת סיעודית של המנוחה אשר סבלה ממגבלות שונות ונזקקה לטיפול סיעודי צמוד. "הנאשמת, ולאחר שבועיים מיום תחילת עבודתה, חנקה את המנוחה למוות באמצעות כרית שהצמידה לה לפנים בזמן שישנה", נכתב בכתב האישום.

 

מטפלת רצח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד