כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"שפחה, מהגר ופרה"

העיתונאי התעמת עם המגיש: "ביוב מילולי"

לאחר שתקף אותו בשידור, עיתונאי 'כאן 11' עקיבא נוביק ביקר בסדרת ציוצים את המגיש אבי רצון על דרכו  וגישת התבטאויותיו בתוכניתו: "הסגנון הזה באמת מרחיק אנשים ממה שיש לו לומר"

העיתונאי התעמת עם המגיש: "ביוב מילולי"
אולפן רדיו גלי ישראל צילום: מתוך פייסבוק

עקיבא נוביק, עיתונאי 'כאן 11', תקף את אבי רצון, מגיש ברדיו 'גלי ישראל', על סגנון הדיבור שלו נגד ראשי הממשלה זאת לאחר שרצון תקף וביקר אותו בשידור.

נוביק ביקר את סגנונו של רצון כלפי השרים בסדרת ציוצים הרשת החברתית טוויטר: "הסגנון הזה באמת מרחיק אנשים ממה שיש לו לומר (בהנחה שיש. זה טרם הוכח). למשל היום: ליאת בן ארי היא פרה, אילת שקד שפחה, אורבך פוסטמה וליברמן המהגר ממולדובה".

נוביק המשיך וציטט, "את מסיבת העיתונאים במוצ"ש תיאר רצון כך: 'מיידוף, השפחה שלו, האנלפבית והמהגר נמצאים במסע שסופו הוא סופה של מדינת ישראל. מדינת ישראל מממנת בכסף לאחים המוסלמים את עלויות סופה וקיצה. אבל פרה פרה. ליאת ליאת... אל תפסלו את האפשרות שאת הטקס הבולשביקי ארגן המהגר'".

"רצון נהג בעבר לכנות את אילת שקד 'צ'יצ'ולינה' וננזף, אז עבר לקרוא לה 'השפחה של בנט'. היום רמז שמי ששולח את ילדיו לצבא הוא פראייר, כי 'החיילים שלנו יסתפקו בגרושים, כמה מאות שקלים לחייל ששומר אפילו על מהגרים. אבל המהגר שאחראי כאן על הקופה הציבורית מפקיר אותו ומעביר מיליארדים לעבאס'"

"אבל מילא הדמיונות וכל הקללות הנמוכות האלה. אין אף אחד בהנהלת הרדיו שמפריע לו ששדרן קורא ליהודי שעלה ארצה "מהגר"? שמדי בוקר הוא חוזר כמה וכמה פעמים על האמירה הסמי-אנטישמית הזאת? יש קונים לסחורה המטונפת הזאת? דעתי היא שממש לא, והציבור הלאומי הרבה יותר חכם מהביוב המילולי היומי הזה", סיים.

רצון עקיבא נוביק נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד