י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ממשיכה לזלזל בחיי אדם"

מכחישי קורונה חגגו והשרה שקד מחקה את הציוץ

שרת הפנים חברת סיעת ימינה, איילת שקד, פרסמה הבוקר ציוץ שבו כתבה כי אסון הקורונה הוא 'פייק' ומחקה מיד | מכחישי הקורונה חגגו על הציוץ והיריבים הפוליטיים לא פספסו את ההזדמנות לתקוף | סמוטריץ' "8,124 איש שנפטרו הם לא 'פייק אסון'" | ברדוגו "אולי את פייק, תתביישי לך"

מכחישי קורונה חגגו והשרה שקד מחקה את הציוץ
אילוסטרציה צילום: unsplash

מפלגת ימינה ממשיכה ליצור סערות: והפעם שרת הפנים איילת שקד שפרסמה הבוקר (שלשי) ציוץ בטוויטר בו כינתה את המגפה "פייק אסון הקורונה" ומחקה לאחר שהבינה את הנוסח הבעייתי. 

שקד, שהתייחסה לתחלואה הגואה באירופה ולדעיכתה בארץ, כתבה "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים". בקבוצות מכחישי הנגיף ומתנגדי החיסונים חגגו ופרסמו במלוא המרץ את הציוץ המדובר, כשהבינה שקד את הסערה הפוטנציאלית מהציוץ, מיהרה למחוק אותו ולכתוב מחדש. אך היריבים הפוליטיים מיהרו להגיב. 

ח"כ בצלאל סמוטריץ ויו"ר הציונות הדתית הגיב דקות ספורות לאחר פרסום הציוץ וכתב בתקיפות "‏מגיפת הקורונה היא לא "פייק אסון". 8,124 איש שנפטרו הם לא "פייק אסון", חזר סמוטריץ. עוד תקף "אחרי שקראה "להכיל" את המתים שקד ממשיכה לזלזל בחיי אדם".

בנוסף הוסיף סמוטריץ ואמר כי מצופה משרה בממשלה לנהוג בכבוד, והאשים את שקד שהיא מנסה ללקוט רווחים פוליטיים על חשבונם של המשפחות השכולות מהנגיף, "לא הכל פוליטיקה. גם כשהתדמית הציבורית בבעיה לא משקמים אותה על גבם של משפחות שלא מזמן קברו את יקיריהן", אמר סמוטריץ. 

גם ח"כ אוריאל בוסו מש"ס מיהר להגיב לציוץ של שקד ועקץ "אצל נפתלי זה לא קורונה זה דלתא, אצל איילת זה בכלל פייק קורונה. מפחיד בידיים של מי ההגה". 

הפרשן הימני יעקב ברדוגו הגיב בשידור חי ברדיו גלי ישראל ותקף את שקד "בושי לך. קודם כל 'תכילו את המתים' ועכשיו זה 'פייק אסון'? אולי את פייק? תתביישי לך!". 

בינתיים, מחקה שקד במהירות את הציוץ והעלתה אחד חדש מנוסח אחרת לחלוטין "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח", כתבה שקד. "הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה ‏מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו". 

כמה דק' לאחר מכן פרסמה שקד תגובה נוספת וחידדה שוב "הקורונה היא לא פייק". וכתבה "כמי שהייתה שותפה לניהול משבר הקורונה,‏ עמדה בחזית ההסברה, דחפה לחיסונים מוקדמים גם בבתי ספר, להחלה מוקדמת של התו הירוק, אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה ‏אחרת". 

"‏הכוונה היתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את ‏קריסת מערכת הבריאות - שלא קרתה - בזכות ‏ניהול נכון של המגיפה", חידדה שקד. 

איילת שקד מפלגת ימינה בצלאל סמוטריץ אוריאל בוסו יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד