כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דרעי יכול לנשום לרווחה

גיסתו של לפיד מתפטרת: "אנשי הספינים ניצחו"

קרן אילאיל, גיסתו של שר החוץ יאיר לפיד, החליטה להתפטר מתפקידה כדירקטורית בקרן קיימת לישראל זאת בשל הביקורת באופוזיציה | לפיד: "אנחנו כאן כדי לוודא שהם לא ינצחו במלחמה"

גיסתו של לפיד מתפטרת: "אנשי הספינים ניצחו"
יאיר לפיד צילום: Gili Yaari/Flash90

המינויים המשפחתיים של לפיד עוררו סערה וביקורת מצד האופוזיציה. בשל כך, אחת מקרובות משפחתו של שר החוץ הודיעה כי היא מתפטרת מהתפקיד אליו מונתה בקק"ל.

קרן אילאיל, גיסתו של שר החוץ, שמונתה לדירקטורית בקרן קיימת לישראל, התפטרה הבוקר (שלישי) מתפקידה, אותו עשתה בהתנדבות, ומהתפקידים שהחזיקה במפלגת "יש עתיד".

שר החוץ כתב על כך בתגובה בפוסט בפייסבוק: "לא היתה מוכנה לספוג את זה יותר. את ההתקפה הפרועה ברשתות. את ציוצי השופרות. את נתניהו, הנאשם בשלושה כתבי אישום, האיש שהשחית את המערכת במשך שנים, שעומד על הדוכן ואומר 'אין הנחתום מעיד על גיסתו'".

"אם אני הנחתום, הריני מעיד על גיסתי שאין אדם טוב וישר ממנה בעולם ואין לה מושג איך זה נפל עליה", טען לפיד וציין כי "כל מה שהיא רצתה זה להקים את מטה הנשים של יש עתיד. אני זה שביקש ממנה להגדיל ראש, ללכת לקק"ל בהתנדבות ולהילחם שם בשחיתות".

"בדירקטוריון קק"ל, שם משמש כיו"ר עמית, שלמה אחיו של אריה דרעי, גם הוא נאשם בפלילים, ינשמו הבוקר לרווחה. אנשי הספינים והמושחתים ניצחו את הקרב הזה, אנחנו נשאר כאן כדי לוודא שהם לא ינצחו במלחמה", הוסיף.

עוד מינוי משפחתי של לפיד, הוא מינויה של שרית הנדקנופף, בת דודה שנייה של אשתו של שר החוץ יאיר לפיד, למנכ"לית המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית.

המינוי של הנדקנופף, שהוצבה בבחירות האחרונות במקום 40 במפלגת 'יש עתיד', מעורר תהייה אם לפיד התערב במינויה והוא כן כולל שכר.

יאיר לפיד קרן קיימת לישראל מינויים פוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד