כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הדרמה נמשכת

סערת החתן המתחזה: החשש הביטחוני מחיזבאללה וסיפור הכיסוי

ה-FBI בודק האם המתחזה הלבנוני הגיע מאזורים שבשליטת חיזבאללה והאם אסף מודיעין על הקהילה החרדית בברוקלין. כך לטענת רב המעורה בפרטים | סיפור הכיסוי: המשפחה ניתקה עמו קשר לאחר שחזר בתשובה | עוד נודע כי הבחורה הנסערת ואביה אינם מעודכנים בפרטי החקירה

סערת החתן המתחזה: החשש הביטחוני מחיזבאללה וסיפור הכיסוי
החתן הלבנוני שהתחזה לחרדי צילום: מתוך סרטון החתונה

בבולשת הפדרלית בארצות הברית ה-FBI נבדק חשד לפיו אליהו חליווה, הלבנוני המתחזה שהתחתן עם בחורה חרדית בברוקלין, אסף מודיעין על הקהילות החרדיות בארה"ב. החשד התעורר בעקבות הדיווחים על כך שהחתן התגורר באזורים בלבנון הנשלטים על ידי ארגון הטרור חיזבאללה. כך לטענת הרב עוזיאל אדמוני, רב ד'קהל בני יוסף' וחבר בי"ד תורה ומשפט.

לדברי הרב, הוא שוחח אתמול (שני) עם גורמי ביטחון בבולשת הפדרלית, שהודו לו כי הם בודקים האם קיים חשש לשלום הקהילות היהודיות, זאת לאחר שנשמעו עדויות על כך שהלבנוני ביקר בשורה של בתי כנסת. "הוא הלך מבית כנסת לבית כנסת. זה כבר עניין של פיקוח נפש. אולי אסף מודיעין על הקהילה היהודית וצריכים לבדוק גם את העניין הזה. אבל אי אפשר להרחיב כעת יותר מדי על העניין הזה", אמר הרב אדמוני ל'קול מבשר'.

עוד בנושא:

הסערה והגרסאות: החתן המתחזה - יהודי או מוסלמי?

פרטים חדשים על סערת נישואי החתן הלבנוני עם הכלה החרדית

החתן שהתחזה לחרדי לא מפסיק להפתיע: למד במכון טכנולוגי בישראל

עוד סיפר הרב כי הוא שוחח עם האישה שהתחתנה עם הלבנוני ועם אביה. לדבריו, במסגרת סיפור הכיסוי שהמתחזה הלבנוני השתמש בו, הוא טען כי משפחתו ניתקה עמו קשר לאחר שהחליט לחזור בתשובה.

"שוחחתי מספר פעמים עם הבחורה ועם אביה, והם בעצמם לא מעודכנים בפרטי החקירה", סיפר הרב והוסיף כי הסיפור לא היה אמור לדלוף לתקשורת, וכי פרסום המקרה בחדשות עלול להפריע למאמצי החקירה.

להערכתו, המתחזה לא נמלט ונמצא עדיין על אדמת ארה"ב. "מקווה שנגיע לחקר האמת ויעשו את מה שצריך לעשות הן בהיבט ההלכתי והן בהיבט הביטחוני".

החתן הלבנוני המתחזה לחרדי ברוקלין התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד