כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"התו והמסכות עוד ילוו אותנו"

הורביץ, הפרויקטור ואלרעי-פרייס: "נקודת ההנחה שיבוא עוד גל"

במהלך מסיבת עיתונאים משותפת הכריזו הורוביץ, אלרעי-פרייס, וזרקא כי דעיכת החיסון לא מעידה על סוף הקורונה | הורוביץ "זו לא מסיבת סיום" | זרקא "עיקר התחלואה בגילאי 6 עד 11" | פרייס "השלב הבא - ביטול הגבלות בחללים סגורים" 

הורביץ, הפרויקטור ואלרעי-פרייס: "נקודת ההנחה שיבוא עוד גל"
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שר הבריאות ניצן הורוביץ קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בנוכחות הד"ר שרון אלרעי פרייס וממונה הקורונה הפרופ' נחמן אש, "אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאחרי הגל הרביעי עלול לבוא עוד גל". 

שר הבריאות ניצן הורוביץ דיבר על דעיכתו של גל הדלתא ואמר "אנו רואים את זה בצורה מאוד ברורה. מאז מתן הבוסטר אנחנו לקראת סוף הגל הרביעי". אך, הדגיש הורוביץ, "הדעיכה לא מעידה על סוף הקורונה וזו לא מסיבת סיום בשום צורה". כך דווח בערוץ 12 

הורוביץ הבטיח כי גם "אם יהיה עוד וריאנט נעבור אותו במינימום פגיעה בשגרת החיים". בנוסף, התייחס ניצן הורוביץ לדיון על חיסוני הילדים שעתיד להתקיים מחר (רביעי) ואמר כי אם אכן יאושר, כל החפץ בחיסון יוכל לקבלו.

עוד אמר "ננגיש את כל המידע להורים וכל הורה יקבל החלטה משלו לגבי ילדיו. אנחנו לא כופים על איש ולא מכריחים אף אחד, רק מסבירים כמה זה טוב וחשוב". 

הפרופ' סלמאן זרקא, ממונה הקורונה אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי "עיקר התחלואה במדינת ישראל היום נמצאת במערכת החינוך, וכי רוב המקרים הם בגילי 6 עד 11". 

ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס הציגה את תכנית היציאה מהגל הרביעי בו אנו מצויים, ואמרה כי בשלב הראשון - ביטול ההגבלות בחללים פתוחים. בשלב הבא - ביטול הגבלות גם בחללים סגורים. והתו הירוק יישמר במקומות סגורים וכך גם המסכות בפנים. 

קורונה משרד הבריאות ניצן הורוביץ שרון אלרעי פרייס סלמאן זרקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד