כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יוצא על החליפי

עורך הדין בפוסט תקיף נגד יאיר לפיד: "גם לא אבק פורח"

עורך הדין ציון אמיר, מפרסם הערב פוסט חריף במיוחד נגד שר החוץ יאיר לפיד ומהמר כי הוא "לא יהיה אפילו קצה של הערת שוליים וגם לא אבק פורח בתולדות הפוליטיקה" | עוד הוא תוקף: "זכרונו של לפיד ללא הבגרות, בוגד בו תדיר וכך הוא בונה על זכרון הקולקטיב הבוגדני"

עורך הדין בפוסט תקיף נגד יאיר לפיד: "גם לא אבק פורח"
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ציון אמיר, מבכירי הפרקליטים בישראל והוותיקים שבהם, ומי שהתמודד ב-2019 על תפקיד יושב ראש לשכת עורכי הדין, יוצא הערב (שלישי) במתקפה חריפה על ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד. 

אמיר, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו פוסט חריף נגד לפיד: "כמעט לא עמדתי בפיתוי ואמרתי שההיסטוריה עוד תשפוט את יאיר לפיד כגדול המסיתים בתולדות הפוליטיקה הישראלית". והוסיף "אבל זה עבר לי חיש מהר, ההיסטוריה לא תזכור אותו כלל". 

עורך הדין, הידוע כבעל תפיסות אידאולוגיות ימניות, עקץ את לפיד כשהשתמש בהתבטאות הידועה של העיתונאי אמנון אברמוביץ, לאחר הפסד נתניהו לאהוד ברק ב-1999; "איך אמר אמנון אברמוביץ על נתניהו לפני למעלה משני עשורים: נתניהו יהיה הערת שוליים בהיסטוריה של ישראל, אמר והתבדה". 

עורך הדין ציון אמיר. צילום: פלאש 90.

"אני מוכן להמר היום, ב-2021, כי לפיד לא יהיה אפילו קצה של הערת שוליים וגם לא אבק פורח בתולדות הפוליטיקה שלנו. (תבדקו אותי בשנת 2046). אני אומר את זה כי הוא הצליח בדבר אחד יותר מכול אחד אחר אפילו יותר מאביו המנוח", כתב ציון אמיר. 

עוד הוסיף וכתב כי "לפיד הצליח לקומם מיליוני ישראלים כנגד הדרך - כנגד גניבת שלטון בתכסיס אנטי דמוקרטי בעליל, כנגד צביונה היהודי הייחודי של ישראל, כנגד יוזמות חקיקה פרסונליות שנועדו לבצר את שליטתו, כנגד ניצול ציני ורודני של רוב מזדמן בכנסת לרמיסת נורמות בסיסיות של משטר פרלמנטרי נאור".

לסיום כתב עורך הדין ציון אמיר: "זכרונו של לפיד ללא הבגרות, בוגד בו תדיר וכך הוא בונה על זכרון הקולקטיב הבוגדני, אבל מה לעשות הקולקטיב זוכר הכל והארכיון עוד יותר". 

ציון אמיר יאיר לפיד אמנון אברמוביץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד