ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חובב נשק

הותר לפרסום: זה החשוד ברצח היזם הדתי אלדד פרי

הבוקר הותרו לפרסום שמו ופרטיו של החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כשלושה שבועות ברחובות | מדובר בתושב ראשון לציון שרכש מפרי שתי דירות, ולאחר שאיבד את כספו, כך לפי החשד, החליט לבצע את הרצח כנקמה | כל הפרטים

הותר לפרסום: זה החשוד ברצח היזם הדתי אלדד פרי
דניאל קדר החשוד ברצח צילום: פייסבוק

דניאל קדר בן ה-64, הוא העצור בחשד לרצח יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כשלושה שבועות ברחובות. קדר, תושב ראשון לציון וסב לנכדים, ידוע כחובב נשק ואופנועים ואף נהג להתרברב בכלי הנשק שברשותו ברשתות החברתיות . הוא נעצר בתחילת השבוע בחשד שירה למוות בפרי ז"ל סמוך לבית הכנסת ברחובות.

ביום ראשון האריך בית המשפט את מעצרו שח קדר בעשרה ימים. הוא הכחיש את המיוחס לו, אך יחד עם זאת, במשטרה סבורים כי יש ראיות רבות הקשורות אותו למעשה.

קדר, החשוד במעשה נעדר כל עבר פלילי, ולכן, ככל שהחשדות נגדו גברו כך גברה הפתעתם של החוקרים. החשוד לא מגיע מעולם הפשע והקשר בינו לבין פרי היה בהקשר לדירות שהוא רכש ממנו באחד ממיזמי הנדל"ן. בהחלטת בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד, אמר השופט טל ענר כי "חומר הראיות קושר את החשוד באופן מובהק לזירת הרצח, באמצעות פסיפס של ראיות טכנולוגיות ואחרות, וכן מבסס מניע אפשרי".

כפי שדווח מוקדם יותר השבוע, כשלושה שבועות לאחר רצח איש העסקים, נעצר חשוד במעשה. קדר נעצר ע"י היחידה המרכזית של מחוז מרכז החוקרת את הפרשה, והוא נחקר בהמשך במשרדי היחידה. בנוסף אליו, שבעה חשודים נוספים עוכבו לחקירה. 

נזכיר כי פרי, איש עסקים דתי מוכר בתחום הנדל"ן, נורה למוות על ידי אלמוני בבוקר יום שישי לפני פחות מחודש. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44 , הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע למקום.

המחסל, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה בפרי מטווח קצר ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום. 

אלדד פרי רצח חשוד ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד