כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הזדמנות לעזור לחרדים"

השר יועז הנדל: "מזהה ייאוש בליכוד כבר כמה זמן"

שר התקשורת יועז הנדל אמר כי הוא "מזהה ייאוש בליכוד כבר כמה זמן. אלה שעיניהם בראשיהם מבינים שנתניהו הוליך אותם שולל במשך ארבע מערכות בחירות". לגבי צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה: "אני מדבר עם חבריי מהמפלגות החרדיות כל הזמן. אין נתק עם אף אחד מהם. אבל בסוף יש קווי יסוד לממשלה"

השר יועז הנדל: "מזהה ייאוש בליכוד כבר כמה זמן"
ח"כ יועז הנדל צילום: גילי יערי, פלאש 90

שר התקשורת יועז הנדל ממפלגת 'תקווה חדשה' אמר הבוקר (רביעי) כי הוא "מזהה ייאוש בליכוד כבר כמה זמן. אלה שעיניהם בראשיהם מבינים שנתניהו הוליך אותם שולל במשך ארבע מערכות בחירות".

"כל פעם נתניהו סיפר להם שעוד רגע הוא מרכיב ממשלה. אבל הוא לא יכול להרכיב ממשלה, וזה לא משנה אם יהיו לו 40 מנדטים, כי הוא ייקח את המנדטים האלה מש"ס או מהציונות הדתית או מיהדות התורה. בסוף זה משחק סכום אפס", אמר הנדל בראיון ל'ווינט'.

בהתייחסות לשאלה על יציבות הקואליציה והאם יש כוונה לגייס את המפלגות החרדיות לקואליציה, הוא ענה: "כשר תקשורת אני יכול לעבוד, מה שלא הצלחתי בעבר. לגבי המפלגות החרדיות, יש פה הזדמנות גדולה לעזור לחרדים".

כנשאל האם יש דיבורים עם המפלגות החרדיות על הצטרפות לקואליציה, הוא אמר: "אני לא יודע. אני מדבר עם חבריי מהמפלגות החרדיות כל הזמן. אין נתק עם אף אחד מהם. אבל בסוף יש קווי יסוד לממשלה".

הנדל התייחס גם לביקורת שמשמיעה האופוזיציה על הפגישה של ח"כ מנסור עבאס עם המלך עבדאללה, ואת הפרסומים שלפיהם הביקור עסק במו"מ מדיני מול הפלסטינים. "לפייק ניוז אין מגבלות. גם שמעתי שהעברנו 50 מיליארד שקל לחמאס. בינתיים היחידים שהעבירו מזוודות כסף לחמאס, וקיימו איתו קשרים, ואיבדו את הנגב והגליל - זה אלה שיושבים היום באופוזיציה", אמר שר התקשורת.

"בממשלה הזאת יש לא רק ערבים ישראלים שתומכים בשתי מדינות, אלא גם יהודים כאלה. ויש כמוני שחושבים שצריך לנקוט שמרנות בכל הנוגע לניהול סכסוכים. מעבר לזה, אחרי ההודעה הזו יצאה הודעת הבהרה. אבל זה לא משנה. אמר ראש הממשלה והתכוון לכך: אין משא ומתן מדיני. ודאי לא על הקמת מדינה פלסטינית עצמאית. פגישות עם גורמים מדיניים יש כל הזמן, על ידי כל מיני גורמים", הוסיף.

הוא אמר כי "אני מרגיש בנוח לשבת בקואליציה עם אנשים שאני לא מסכים איתם. ישבתי עם יעקב ליצמן שהוא לא בדיוק ציוני. הייתי שמח מאוד שתהיה קואליציה שכולה מורכבת ממפלגות ציוניות אבל זה לא המצב. אני מרגיש נוח בממשלה הזאת ואני גאה בה. היא עובדת מצוין".

על שאיפותיו הלאומיות של מנסור עבאס הוא אמר: "בקואליציה הזו יש חילוקי דעות, ובסוף מי שמחליט זו הממשלה. הממשלה הזו לא תיישם אף שאיפה לאומית למעט של הלאום היהודי. זו מדינת לאום יהודית ודמוקרטית. אלה קווי היסוד של הממשלה. כל הקשקשת שמגיעה מכיוון האופוזיציה לא מטרידה אותי. אני באמת מתכוון לזה, אני לא אומר את זה מהפה לחוץ".


 

יועז הנדל מפלגות חרדיות בנימין נתניהו מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד