י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עימות חריף

עימות חריף במליאה: השוותה את החרדים לטליבאן וספגה: "את אנטישמית". צפו

עימות סוער במליאה: חברת הכנסת מלינובסקי מישראל ביתנו, השוותה את החרדים לארגון הטרור טליבאן, במהלך דיון על חוק נגד השחתת מודעות וספגה מתקפה מחבר הכנסת גפני: "אנחנו טאליבן? זאת מפלגה אנטישמית, את אנטישמית - ליברמן לא ימין ולא שמאל" | צפו בסערה

עימות חריף במליאה: השוותה את החרדים לטליבאן וספגה: "את אנטישמית". צפו
משה גפני במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דיון סוער במליאה: מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) המחמירה את חוק העונשין בגין השחתת מודעה על רקע מגדרי, בחוק מוצע לקבוע קנס של 29,200 ש"ח ואף עונש של מאסר בדברי ההסבר לחוק נכתב כי ההצעה מגיעה ברקע "תופעה של השחתת מודעות ברחבי המדינה בהן מופיעות דמויות נשיות".

במהלך הדיון נרשם עימות סוער בין חברת הכנסת מלינובסקי שהציגה את החוק, לבין חברי הכנסת החרדים. הכל החל כשחברת הכנסת מישראל ביתנו אמרה בין דבריה כי "כנראה שמה שמעניין אתכם זה לבנות פה מדינת טאליבן כי מה שהטאליבן עשה דבר ראשון כשהשתלט על אפגניסטן זה להשחית דמויות נשים במרחב הציבורי".

חבר הכנסת גפני עלה להשיב לה תוך שהוא תוקף את השר גדעון סער ששמע את דבריה החמורים של מלינובסקי ולא הגיב. "יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה היא אחת – לא לאפשר לחרדים לחיות פה, מה זה השחתה על רקע מגדר? אין השחתות של כל מיני מודעות וכל מיני דברים שלא קשורים לעניין המגדר? כל החוקים שלהם זה נגד החרדים. אנחנו לא מכבדים נשים? איזו בושה זאת שעולה פה אנטישמית כזו, אנחנו טאליבן? זאת מפלגה אנטישמית, את אנטישמית".

עוד תקף גפני את ליברמן "הוא עושה תקנות שאישה חרדית לא תוכל לשלוח את הילד שלה למעון, כל החוקים שלהם זה רק נגד החרדים אין להם שום דבר אחר. אין לישראל ביתנו שום אג'נדה של ימין, את הניה הוא לא הרג", התייחס גפני להתחייבות של ליברמן לחסל את עייסמאל הניה תוך 48 שעות, "ליברמן לא ימין ולא שמאל מה שנשאר לו זה שנאת חרדים".

משה גפני יוליה מילינובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד