כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מתחילים לעשות מסיבות"

צפו: ראש הישיבה נגד חרדים שטסים במטוס פרטי

ראש ישיבת ריברדייל הגאון רבי אברהם אוזבנד תקף בדרשתו את הנוהג בו חרדים בעלי ממון מטיילים בעולם עם מטוסים פרטיים. "הם טסים במטוס פרטי, ואז מתחילים לעשות מסיבות, מתחילים לזרוק כסף לאורכה ולרוחבה של המדינה"

צפו: ראש הישיבה נגד חרדים שטסים במטוס פרטי
מטוס פרטי צילום: pixabay

הגאון רבי אברהם אוזבנד, ראש ישיבת ריברדייל תקף בדרשתו חרדים עשירים שטסים במטוסים פרטיים, בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות בארה"ב, נראה הגר"א אוזבנד, המכהן כראש ישיבת ריברדייל, משתמש במילים קשות כלפי יהודים חרדים עשירים המוציאים את כספם על טיסות במטוס פרטי.

הגאון רבי אברהם אוזבנד, ראש ישיבת טלז בריוודייל ניו יורק, יצא נגד חרדים עשירים שטסים במטוס פרטי, "איך צריך יהודי לחיות, מה המשמעות של החיים, אז יש לאנשים כסף, והם טסים במטוס פרטי, ואז מתחילים לעשות מסיבות, מתחילים לזרוק כסף לאורכה ולרוחבה של המדינה, בשביל זה יש לך כסף? זה לא השליחות, וגם לא דוגמא טובה".

"כמה מטוסים פרטיים היו כאן? כל כך הרבה טיסות פרטיות כדי להגיע לכנס מסוים? אתם משוגעים? מוציאים 20 אלף דולר על טיסה? למה לא תטוסו בסכום של 200 או 300 דולר? יש לכם היתר לזרוק לפח 20 אלף דולר?".

"אתם לא מתביישים? אתם חושבים שלא תתנו דין וחשבון לאחר ה- 120 שלכם? אתם זורקים לפח 20 אלף דולר כי אתם רוצים להשוויץ על המטוס שלכם? איפה אנחנו אוחזים בעולם הזה? זה מריר, מסיבות?".

עוד אומר הרב, "אמר לי יהודי משיקגו שעושה בר מצווה לנכדו, שעושה בר מצווה מצומצמת רק לבני המשפחה בערך 60 אורחים, 25 אלף דולר, הוא אמר שהוא חייב להיראות חשוב, הוא אמר לי שזה כלום, אנשים מוציאים 50 אלף".

מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד