כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ההקלות במגבלות הקורונה

בנט והורוביץ החליטו ללא התייעצות; המומחים ביטלו את הדיון

"הממשלה החליטה לקבל החלטות לבד": ראש הממשלה ושר הבריאות הודיעו אמש על הקלות במגבלות הקורונה, ללא התייעצות עם חברי קבינט המומחים | בעקבות כך, האחרונים ביטלו את הדיון בנושא | גורם המעורה בפרטים: "הופתענו שההחלטות פורסמו מבלי שהתייעצו איתנו"

 בנט והורוביץ החליטו ללא התייעצות; המומחים ביטלו את הדיון
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

בשל אי ההתייעצות עימם קודם קבלת ההחלטות על הסרת המגבלות, קבינט המומחים החליטו היום (חמישי) שלא לקיים דיון בנושא ההקלות. כך פורסם ב"ynet".

ראש הממשלה בנט ושר הבריאות הורביץ הודיעו כזכור אתמול על שורה של הקלות במגבלות נגד הקורונה, בעקבות הירידה בתחלואה של הגל הרביעי. אלא שקודם ההחלטה הם לא התייעצו עם קבינט המומחים.

בעקבות כך, פרופ' רן בליצר, ראש הקבינט, הודיע לחברי הקבינט כי הם לא יתכנסו כדי לדון בהקלות, במחאה על אי ההתייעצותם קודם קבלת ההחלטה.

"היינו אמורים לתת את חוות הדעת שלנו, אבל הממשלה החליטה לקבל החלטות לבד. הופתענו שההחלטות פורסמו מבלי שהתייעצו איתנו קודם לכן", אמר גורם המעורה בפרטים.

ההקלות שסוכמו הם ביטול כלל מגבלות ההתקהלות במקומות פתוחים וביטול חובת עטיית מסיכה בהתקהלות מעל 100 אנשים בשטח פתוח, שיכנסו לתוקף לאחר החלטת ממשלה בנושא.

בנוסף, קיום אירועי תרבות וספורט במקומות פתוחים במגבלה של עד 1,000 בני אדם ללא תו ירוק והגדלת מספר המשתתפים באירועים ובחתונות במקומות סגורים מ-400 ל-600.

ועדת החוקה בכנסת אישרה הבוקר את ההקלות, לצד החלת מתווה התיירות החדש המאפשר לקבוצות תיירים להיכנס לישראל גם ללא חיסון שלישי.

ניצן הורביץ נפתלי בנט מגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד