ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
לרגל יום השהיד

נסראללה: "ישראל בחרדה קיומית מחדירת לוחמינו לגליל"

מנהיג חיזבאללה נאם היום לרגל יום השהיד שמצוין היום וכהרגלו החל במלחמה פסיכולוגית מול ישראל. "ישראל מגבירה את התרגילים באזור הצפון לאחרונה כיוון שהיא פוחדת מלבנון וחוששת מאוד מהיכולת של כוחות לבנונים חמושים לעבור את הגבול"

נסראללה: "ישראל בחרדה קיומית מחדירת לוחמינו לגליל"
חסן נסראללה צילום: צילומסך

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא נאום חגיגי לרגל "יום השאהיד" המצוין היום (חמישי). דבריו הועברו בשידור ישיר בערוצים המקורבים לארגון הטרור.

בקריאות "לפקודתך נסראללה" ובמילות עידוד רמות אחרות: התקבל מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אצל תומכיו ברחבי לבנון טרם נאומו.

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר כי ישראל מגבירה את התרגילים באזור הצפון לאחרונה כיוון שהיא פוחדת מלבנון וחוששת מאוד מהיכולת של כוחות לבנונים חמושים לעבור את הגבול. בנאומו לרגל יום השהיד התייחס נסראללה למשבר ביחסי לבנון וסעודיה, על רקע התבטאותו של שר ההסברה הלבנוני ג'ורג' קורדאחי נגד המלחמה בתימן, והזכיר כי ידוע שסעודיה היא אויבת של חיזבאללה והמשבר הוא חלק מהמערכה נגד "ההתנגדות" בלבנון, כלשונו.

בתום כך לפי פרסומים זרים, גורמי מודיעין באזור מסמנים דמות חדשה שפועלת בעבור איראן בזירה הסורית לביסוס תשתיות נגד ישראל. מדובר בעלי עסאף, לבנוני שבעבר זוהה כאיש חיזבאללה וכיום עובד בעבור כוח קודס של משמרות המהפכה של איראן על אדמת סוריה. כך פורסם ב'כאן חדשות'.

בערוץ אל-חורה האמריקני פורסמו בימים האחרונים שתי ידיעות בעניינו שבהן צוטט גורמי מודיעין בכירים. בין השאר נטען כי האיראנים מבריחים אליו אמצעי לחימה כדי שיכשיר מיליציות וכוחות עם יכולות רקטיות באזורים של תדמור, חלב ודמשק כדי להפעיל אותן בעת הצורך נגד ישראל. באחד הפרסומים אף פורסם קלסתרון שלו. לפי הדיווחים, פעלתנותו של עסאף עומדת במרכז המתח בין משטר אסד לנוכחות האיראנית.

חסן נסראללה לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד