ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
לא סיפקה ראיות מוצקות

חקירת התקיפה: עידית סילמן העידה היום במשטרה

קרוב לשבוע לאחר שטענה שהותקפה בסמוך תחנת דלק במודיעין, חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר הקואליציה, העידה בפני המשטרה והוחלט לפתוח בחקירה | למרות הפתיחה בחקירה, אין כרגע ראיות ממשיות ואם לא ימצאו כאלה בהמשך - התיק ייסגר

חקירת התקיפה: עידית סילמן העידה היום במשטרה
תחנת דלק פז צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חמישה ימים אחרי שסיפרה כי הותקפה פיזית בתחנת דלק, יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן העידה היום (חמישי) בפני חוקרי ימ"ר מרכז באשר לתלונתה על התקיפה שהפכה מיותר לשינוי גרסה "סמוך" לתחנת דלק בעיר מודיעין לפני כמה שבועות. כך דווח ב'חדשות 12'.

לפי הדיווח של כתב המשפט גיא פלג, סילמן סיפרה לחוקרים כי אדם דחף אותה לעבר מכוניתה, כפי שאמרה בתקשורת ולאחר החקירה הוחלט לפתוח בחקירה לאחר שעד כה, זאת הייתה בגדר בדיקה.

כתב 'חדשות 13'  עמרי מניב הוסיף ודיווח כי סילמן לא סיפקה איזושהי ראייה מוצקה לטענתה, קרי סרטון או עדות, ואם לא יהיו כאלה בהמשך, התיק ייסגר.

כזכור, סילמן סיפרה בראיון ל'פגוש את העיתונות' במוצ"ש האחרון כי הותקפה לפני שלושה שבועות, אך מאז הספיקה להחליף כמה גרסאות לגבי מיקום התקיפה והתאריך שבו היא התרחשה.

באופוזיציה מטילים ספק באמינותה של סילמן, כיוון שהחליפה גרסאות וטרם סיפקה בפומבי את הפרטים. ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אמר ביום שני בישיבת הסיעה כי כוונתה של סילמן היתה להכתים את אנשי הימין המתנגדים לממשלה.

סילמן הגיבה קודם לכן בפוסט, בו כתבה: "חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7".

עידית סילמן פרשת תקיפה תקיפה אלימה חקירת משטרה תחנת דלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד