כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התעללות אנטישמית

הזוג הגיעו לבדיקת הריון בבית החולים ואוימו

חוויה מטלטלת עברו בני זוג חרדים שהגיעו ביום שלישי האחרון לבדיקת הריון שגרתית בבית חולים בצפון לונדון. אנטישמי איים לשבור את עצמותיהם והשליך לעברם בקבוק שתייה מלא שבנס לא פגע באם ותינוקה | המשטרה חוקרת

הזוג הגיעו לבדיקת הריון בבית החולים ואוימו
אילוסטרציה צילום: pexels

התעללות אנטישמית נוראה כלפי חרדית בהיריון ובעלה שעמדו מחוץ לבית חולים, על ידי אדם שאיים "לשבור את עצמותיהם".

על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, הזוג היו בדרכם לבדיקה שגרתית בבית החולים 'וויטינגטון' בצפון לונדון ביום שלישי השבוע, ורק בשל יהדותם הפכו לקורבנות מצד גבר אנטישמי.

ארגון השומרים של שכונת 'סטמפורד היל', תיאר כי הגבר החל לקלל את הזוג מחוץ לבית החולים ואמר בין היתר: "תתרחקו ממצלמות האבטחה כדי שאוכל לשבור את העצמות שלכם ולפרק אתכם". לאחר מכן, על פי הדיווחים, הגבר השליך בקבוק שתיה בנפח שני ליטרים כשהוא מלא לעבר האישה ההרה.

מטעם בית החולים נמסר בתגובה למקרה: "אנו מודעים כעת לאירוע הזה ויצרנו קשר עם המשטרה כדי להציע כל סיוע אפשרי בחקירתם, אנחנו לא נסבול גזענות או אנטישמיות בשום צורה ויש לנו אפס סובלנות כלפי התנהגות פוגענית".

מטעם המשטרה נמסר, "משטרת המטרופולין קיבלה דיווח על כך שצעקו לעבר זוג, מילים פוגעניות, והשליכו לעברם בקבוק", למרבה המזל, המשטרה מסרה, כי "אף אחד מהם לא נפגע פיזית". לא בוצעו מעצרים, אך השוטרים קבעו פגישה עם הקורבנות.

אישה בהריון אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד