כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החלטות קורעות לב

אמא אפגנית: "נאלצתי למכור את ​​בתי ב-1,600 דולר"

על פי הדיווחים באפגניסטן, אמא אפגנית חסרת בית מכרה את בתה כדי שתוכל להאכיל את שאר משפחתה, זאת על רקע ביסוס משטר הטליבאן

אמא אפגנית: "נאלצתי למכור את ​​בתי ב-1,600 דולר"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מיליוני משפחות עניות באפגניסטן נאבקות וסובלות מחיי גיהנום לאחר שהקבוצה הקיצונית השתלטה על המדינה במהלך נסיגת כוחות המערב באוגוסט האחרון.

עם קריסת המטבע במדינה המחירים של מוצרים בסיסיים עלו, רבים מהמשפחות פעלו באמצעות צעדים בלתי מתקבלים על הדעת כדי להשיג קצת מזומנים הדרושים להם כדי להישאר בחיים.

אמא חסרת בית אחת בעיר ג'זני נאלצה למכור את בתה בת ה-13 תמורת 1,600 דולר כדי שיהיה לה מספיק כסף להאכיל את שלושת ילדיה האחרים, כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה.

על פי העדות של איש שתואר כמנהיג מקומי, האישה קיבלה את ההחלטה קורעת הלב להחליף את ילדה הבכור במזומן בגלל עוני ורעב. "היא מכרה את בתה הבכורה בת ה-13 תמורת 100,000 עד 150,000 לירות אפגניות, (כ-1600 דולר) כדי שתוכל לקנות לחם לשלוש בנותיה האחרות", אמר. כזכור בסוף אוגוסט האחרון הזהירה 'תוכנית המזון העולמית' של האו"ם כי המזון ייגמר בקרוב באפגניסטן.

הורה אחר גילה שהוא מוכן למכור את בתו בת הארבע לאדם ללא ילדים תמורת 550 דולר כדי להאכיל את שאר משפחתו. האיש אמר שהוא התמקח עם בעל חנות כדי למשכן את הילד בשוק בקאבול. "אני מעדיף למות מאשר למכור את בתי, אבל המוות שלי לא היה מציל אף אחד במשפחה שלי, מי יאכיל את הילדים האחרים שלי, זה לא עניין של בחירה. זה ענין של ייאוש".

אפגניסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד