כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מכה גלים

הפרטים נחשפים: מדוע צדיקי הדור המריאו לגרמניה?

במעמד מרטיט בציון קודשו של ה״בעל שם ממיכלשטאט״ יקרעו שערי שמים עמודי התפילה שבדור ואף יחתמו על שטר היסטורי ונדיר שיחיש לכם ניסים היוצאים מדרך הטבע • הכל על המסע הנדיר שנערך בשליחותו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי

הפרטים נחשפים: מדוע צדיקי הדור המריאו לגרמניה?
הגר"ש גלאי צילום: Yaakov Naumi/Flash90

היום זה קורה! גדולי צדיקי הדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט״א יחד עם מרן הגאון הצדיק רבי יחיאל פישהוף שליט״א עתידים לקרוע שערי שמים - פשוטו כמשמעו בציון קודשו של מרן ה״בעל שם ממיכלשטאט״ הטמון בגרמניה הרחוקה.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למסע הנדיר>>>

לא מדובר במסע שמתרחש כל יום, גם לא כל מספר חודשים, מדובר במסע נדיר וחסר תקדים במסגרתו יפקדו צדיקי הדור ועמודי התפילה את הציון המסוגל בשליחותו ובברכתו האופפת של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר שיגר אותם למדינה הרחוקה בכדי להחיש ישועה מיידית להמוני תורמי ׳קופת העיר׳.

המסע הנדיר הפך לשיחת היום בהיכלי התורה והחסידות, הרי זה מסע נדיר לכל דבר ועניין בפרט שהשלוחים - צדיקי הדור מגיעים למקום בשליחותו ובברכתו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר מבין היטב עד כמה ישועות נוראיות ניתן לפעול במקום המסוגל והנורא.

אם לא די בעצם המסע והתפילה ההיסטורית במהלך המעמד ייחתמו צדיקי הדור על שטר היסטורי ונדיר אשר כשמו כן הוא: ״שטר הניסים״, בשטר המיוחד שחתם עליו גם רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א גוזרים גדולי הדור בגזירה של מידה כנגד מידה כי התורמים יזכו לניסים היוצאים מדרך הטבע.

והאמת, שהרי כולנו זקוקים לניסים, כולנו זקוקים לישועות, מי בפרנסה, מי בזרע של קיימא, מי בשידוכים ומי בבריאות. בסופו של יום כולנו חייבים את השטר ההיסטורי הזה שגוזר עלינו בגזירה של מעלה ישועות וניסים היוצאים מדרך הטבע.

כך או כך, מדובר בשטר היסטורי שלא ברור האם הוא יראה שוב פעם בהיסטוריה כולה, וזהו כעת בהזדמנות שלנו לזכות בה. הקליקו כאן כעת ותזכו בניסים.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למסע הנדיר>>>

הרב שמעון גלאי ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד