י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
במטוס פרטי

ארונו של השליח ממרוקו יובא לקבורה בישראל

ממרוקו לישראל: ארונו שליח חב"ד למעלה מיובל שנים בקזבלנקה שבמרוקו הצדיק רבי שלום איידלמן זצ"ל שנפטר בחג הפסח לפני שנה וחצי בשיא מגפת הקורונה ונקבר על תנאי, יעלה לארץ הקודש. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים 

ארונו של השליח ממרוקו יובא לקבורה בישראל
הצדיק רבי שלום אידלמן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ארונו של הרב הצדיק רבי שלום איידלמן זצ"ל, שליח חב"ד למרוקו במשך יובל שנים שנפטר בחג הפסח תש"פ לאחר שחלה בנגיף הקורונה יובא ביום רביעי לקבורה בישראל. 

בהלוויה שהתקיימה ביום טוב שני של פסח תש"פ בשיא התפשטות הגל הראשון של מגפת הקורונה בעולם, השתתף רק יהודי אחד והתנאי היה שהוא ייקבר על תנאי וכשיתאפשר ארונו יעלה ארצה. 

וכך, בימים האחרונים טיפלו אנשי זק"א בהעלאת ארונו לקבורה ארצה יחד עם עוד שישה ארונות של נפטרים בתקופת המגפה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום רביעי בבוקר יגיע הארון לישראל במטוס פרטי במרוקו בשעה 10:30 בבוקר יגיע הארון לבית ההלוויות שמגר בירושלים ומשם ימשיכו לקבורה במרומי הר הזיתים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בטיפול במקרה, היו מעורבים גם צוות לשכתו של חבר הכנסת יעקב אשר, האגף הקונסולרי במשרד החוץ בראשות אייל סיסו וזיו בילאוס, ברוך נידם מזק"א ואיש העסקים הצרפתי דוד ברק.

אחד מעסקני הקהילה במרוקו אומר ל'בחדרי חרדים' "יהדות מרוקו מכירה טובה לגאון החסיד רבי שלום איידלמן זצ"ל שמסר חיי עצמו ומשפחתו עבור יהדות מרוקו, למעלה מ50 שנה בשליחות הרבי מחב"ד ששם במקום שליח משכמו ומעלה. הגאון רבי שלום משאש עזב את מרוקו כי ידע שהפקיד את הקהילה בידיים הלכתיות. לכן חשוב לכולם לבא ולחלוק כבוד לצדיק, בפרט שנפטר בימי הסגר של הקורונה במרוקו, ונטמן במעמד של יחידים בלבד".

כך תלמידיו חסידי חב"ד והשלוחים מתבקשים להגיע לחלוק כבוד אחרון לשליח הרבי. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב שלום איידלמן מרוקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד