כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עדות העד תידחה?

תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים לשרה נתניהו: מידע חדש בתיק 1,000

פחות מיממה לפני שעד המדינה ניר חפץ צפוי לעלות לראשונה על דוכן העדים בתיק 1,000, הותר לפרסום כי המשטרה ביצעה השלמת חקירה, וגבתה עדות נוספת מהעוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן 

תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים לשרה נתניהו: מידע חדש בתיק 1,000
pixabay

המשטרה גבתה לאחרונה עדות נוספת בתיק 1,000, בו מואשם ראש הממשלה לשעבר נתניהו. מדובר בהשלמת חקירה שעשויות להיות לה השלכות על המשך המשפט. מי שמסרה את העדות היא הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן ועדת התביעה בתיק 1,000.

בשל כך, עדותו של עד המדינה ניר חפץ, שצפוי להעיד מחר לראשונה בבית המשפט, עשויה להידחות. עורכי דינו של ראש הממשלה ביקשו לדחות העדות, אולם ההחלטה בנושא תתקבל רק מחר.

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה על העדות החדשה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים. קליין העידה במשטרה על תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים שהועברו לכאורה לשרה נתניהו מאת אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר.

באתר הארץ דווח מפי גורם המצוי בפרטי החקירה, כי בעדות שמסרה במשטרה ב-24 באוקטובר סיפרה קליין כי המיליארדרים מילצ'ן וג'יימס פאקר העבירו לשרה נתניהו שלושה צמידים, אחד מהם בשווי כ-45 אלף דולר.

לפי עדותה של קליין שפורסמה בהארץ, התכשיטים והתיקים נמסרו לבקשת שרה נתניהו, לכבוד אירוע אישי. כשקליין נשאלה מדוע לא מסרה עד כה את המידע, היא הסבירה כי עורך דינה באותה תקופה, בעז בן צור, כיום סנגורו של נתניהו, תדרך אותה להשיב רק לשאלות ישירות של החוקרים ולא לנדב מידע מרצונה. לדבריה, עם התפתחות הדיונים במשפט היא נזכרה בפרטים הללו.

 

משפטו של בנימין נתניהו חקירה ניר חפץ תיק המתנות תיק 1000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד