ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תיעוד מרתיח ממעוף הציפור

נכדי הראב"ד במנוסה: הקיצונים אורבים לילדים ותוקפים אברך

ההתנכלות לנכדי הראב"ד הגר"מ שטרנבוך נמשכת. רחפן תיעד עוד מקרה אלימות | תקיפת אברך שניסה להגן | רכב ההסעה נרגם באבנים | המשטרה נכנסה לעובי הקורה | שכונות תחת טרור

נכדי הראב"ד במנוסה: הקיצונים אורבים לילדים ותוקפים אברך
אירוע התקיפה צילום: באדיבות המצלם

תיעוד שצולם באמצעות רחפן מגלה עוד חלק ממסכת ההתנכלויות לנכדיו של ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך, והפעם לאחר סיום יום הלימודים בתלמוד תורה 'הרמ"א - תורה ויראה', בשכונת רמה ב' בבית שמש.

תיעוד מזעזע: קיצונים תוקפים באלימות את נכדי ראב"ד העדה החרדית

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים מספר קיצונים עומדים בפתח התלמוד תורה ומחכים לנכדי הראב"ד. בשלב מסוים הם פותחים במרדף אחרי הילדים, שנמלטים מהמקום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהג שהיה אמור לאסוף את הילדים מהחיידר, איחר במספר דקות, וכך נקלעו הילדים לסיטואציה הנוראה.

בהמשך התיעוד נראה אברך שמתקרב למקום בניסיון להגן על הילדים, אבל גם הוא נתקל באלימות קשה.

מארב בדרך לתלמוד תורה

כמו כן, אחד מתושבי שכונת "רמת אברהם - גולובנציץ" שמסיע את הילדים מדי פעם לתלמוד תורה, נתקל באמצע הדרך במטר אבנים שהושלך על ידי חבורת הקיצונים. כתוצאה מכך נגרם נזק לרכב ושמשת הרכב נופצה.

יצוין כי במהלך השבועות האחרונים נודע ל'בחדרי חרדים' על מקרים דומים ועל התנכלויות חוזרות ונשנות, גם כלפי אותם אברכים המנסים להגן על הילדים שחפים מפשע.

המשטרה נכנסת לעובי הקורה

מאז פרסום התיעוד מוקדם יותר היום ב'בחדרי חרדים', המשטרה נכנסה לעובי הקורה במטרה לאתר את הקיצונים ולעצור את רצף אירועי האלימות.

המשטרה הדגישה גם כי על המותקפים להגיש תלונות במשטרה, כדאי שהיא תוכל לפעול בצורה יעילה ומהירה.

התקיפה הפיזית בפתח החיידר

כזכור, מוקדם יותר הבוקר דווח ב'בחדרי חרדים' כי מספר קיצונים אלימים מנהלים מבצע התעללות והתנכלות לנכדים של ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך, כשבמסגרתו אף תוקפים פיזית את הילדים בדרכם לתלמוד תורה רמ"א בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החרדים הקיצונים מנהלים מאבק יומיומי נגד אבי הילדים, הרב יונה שטרנבוך, נכד של הראב"ד, זאת בגלל שעבר לאחרונה לדירה בשכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ' בבית שמש.

מספר עדויות הגיעו במהלך השבועות האחרונים ל'בחדרי חרדים', מהן עולה כי אותה חבורה אלימה מטילה אימה על המשפחה, מחכה לילדים ומתנכל להם מדי יום, ואף מאיימת על אלה המנסים לעזור לילדים מההתנכלות המתמשכת.

מדי בוקר יוצאים שלושת ילדיו לבית שטרנבוך משכונת 'רמת אברהם' לעבר התלמוד תורה בקרית הרמ"א בשכונת רמה ב' בעיר, בליווי אברכים מהשכונה המתנדבים לשמור עליהם מהבריונים שאורבים להם כמעט מדי בוקר.

אברכים שניסו לצלם את ההתנכלויות של הקיצונים, קיבלו איומים והודעת אימייל עם מידע על משפחתם, בה הם גם כונו על ידי הקיצונים כ"שכנ"קים" - 'שוכני קברים'.

אותם קיצונים מתנכלים למשפחת שטרנבוך, על רקע המאבק סביב שכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ', כשלטענתם, השכונה נבנתה עם מקום שיש בו דין של בית הקברות.

חרדים קיצונים משה שטרנבוך העדה החרדית הרב משה שטרנבוך מתחם גולובנציץ בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד