ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
פרץ בבכי

העצור הישראלי בטורקיה: "למה אני בכלל בכלא?"

לראשונה מאז שנכנס לכלא בטורקיה לאחר שצילם את ארמונו של ארדואן, מורדי אוקנין נפגש אתמול עם עורך דינו הישראלי ופרץ בבכי כששמע עברית | העו"ד סיפר שמצבו הנפשי של הישראלי לא קל: "הוא שאל אותי שאלות לא פשוטות"

העצור הישראלי בטורקיה: "למה אני בכלל בכלא?"
אילוסטרציה צילום: pexels

שבוע אחרי שנעצר באיסטנבול עקב צילום ארמונו של הנשיא ארדואן, מורדי אוקנין, שנעצר יחד עם אשתו, נפגש אתמול (שני) עם עורך דינו בפעם הראשונה.

ניר יסלוביץ', עורך הדין הישראלי, סיפר ל"ידיעות אחרונות" כי בפגישה, שהתקיימה במתקן הכליאה מאלטפי שנמצא בחלק האסייתי בעיר הבירה בטורקיה, אוקנין פרץ בבכי כששמע עברית לראשונה אחרי שישה ימים.

עורך הדין התרשם שמצבו הנפשי של אוקנין, ששוהה עם אותם בגדים איתם טייל, לא קל, אולם הוא התעודד כששמע על המאמצים שנעשים לשחרורו.

"ניסיתי להחדיר בו רוח של תקווה ואמונה, כדי שיצליח לצאת מהמקום שהוא נמצא בו. הוא שאל אותי שאלות לא פשוטות, כמו כמה זמן זה יימשך, איך השיטה פה עובדת ולמה הוא בכלל במעצר. הבטחתי לו שאשיב אותו ארצה", סיפר.

נטלי אוקנין, אשתו של מורדי שנעצרה גם היא לאחר שצלמו את הארגון של ארדואן, כלואה במתקן אחר, שנמצא בחלק האירופי של איסטנבול. היום יגיש יסלוביץ' בקשה לבקר גם אותה.

מעצר ישראלים בטורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד