י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נמאס לנו"

ראש העיר מאיים: "נשבית את הנגב"

בעקבות ההתגברות מקרי האלימות והפשיעה בדרום והעימות בבית החולים בבאר שבע, ראש עיריית דימונה קורא לרה"מ ולשרים לקיים את ישיבת הממשלה בדרום: "במידה וזה לא יתבצע אנחנו ניקח את הפיקוד והמושכות"

ראש העיר מאיים: "נשבית את הנגב"
כוחות משטרה בכפר בדואי צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית דימונה בני ביטון זועק הבוקר (שלישי) את זעקת תושבי הדרום על התגברות הפשיעה על ידי הבדואים, שהגיעה השבוע עד כדי אלימות בתוך בית החולים סורוקה שבבאר שבע.

ביטון קרא בראיון לרדיו "גלי ישראל" לשרי הממשלה ולבנט לקיים את ישיבת הממשלה בדרום, אחרת, הוא מאיים, הם ישביתו את האזור הגדול בארץ: "‏אני קורא לראש הממשלה ולכל שרי הממשלה: בואו תקבלו החלטה - ישיבת ממשלה בעיר באר שבע".

"במידה וזה לא יתבצע אנחנו ניקח את הפיקוד והמושכות, אנחנו נשבית את הנגב ואנחנו יודעים לעשות את זה, ‏יהודים וערבים יחד, אני מתחנן ואחר כך נוריד את השלטר! לא יכול להיות שאזרחים יקחו את החוק לידיים שלהם, איפה השרים?! די!".

הוא זעק, "נמאס לנו! אבא שלי הגיע מירושלים לדימונה לעשות ציונות! אני בן 62, אז אנחנו נפקיר את הנגב?! בנט והשרים - בואו אלינו! זה מה שאנחנו רוצים!".

‏‏הוא התייחס לעימות בין החמולות השבוע בבית החולים בבאר שבע: "מה שקרה בסורוקה זה סיפטום, זה קו אדום. אני קורא לרוביק, ר"ע באר שבע, נחסום את הנגב! הייתי בטוח שאתמול בנט ירד לנגב!".

"אל תדברו איתי פוליטיקה! הנגב חשוב לי! אל תהפכו אותנו לחצר האחורית של מדינת ישראל! תנו לנו אנחנו נעשה את זה יותר טוב! די! נמאס לנו כבר!".

דימונה בדואים בית חולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד