כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
השיב מאבק | תיעוד

תיעוד מקראון הייטס: התנפלו על הצעיר היהודי באיומי אקדח

שלושה שודדים איימו הבוקר עם אקדח שלוף על יהודי שנראה צועד לתומו. הצעיר היהודי התעשת מהר והשיב מלחמה והשלושה נמלטו. המשטרה מחפשת אחר החשודים. צפו בתיעוד

תיעוד מקראון הייטס: התנפלו על הצעיר היהודי באיומי אקדח
אקדח. אילוסטרציה צילום: pixabay

צעיר יהודי היה קורבן של ניסיון שוד היום בשעות הבוקר (שלישי) בקראון הייטס ברוקלין. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, שלושה גברים אפרו אמריקאים ניגשו אל הצעיר היהודי ונופפו מולו באקדח, אך לא הוחלפו מילים בין התוקפים לקורבן, ככל הנראה מהסיבה שהקורבן התעשת במהירות והחל "להשיב מאבק", לפני שהם הספיקו לדרוש את כספו.

בתיעוד של האירוע נראה הגבר היהודי לבוש בקפוצ'ון עם תרמיל, כששלושת הגברים יוצאים מרכב הונדה ומתקרבים לעברו. הקורבן נראה חולף על פני השלושה, אז אחד הגברים פונה אליו ומאיים בנשק.

הצעיר החרדי החל באופן אינסטינקטיבי "להשיב מלחמה", והפחיד את שלושת השודדים שמיהרו להיכנס לרכב ולהסתלק. ארגון השומרים של קראון הייטס ומשטרת ניו יורק הגיעו למקום זמן קצר לאחר האירוע, וכעת הם מחפשים אחר החשודים.

לפי משטרת ניו יורק, לוחית הרישוי אינה תואמת את המכונית ששימשה בתקרית, דבר שמסבך את מאמצי החיפוש. לפי הדיווח, לוחית הזיהוי ככל הנראה מזויפת. הקורבן בחסדי שמיים לא נפגע פיזית באירוע.

ארגון השומרים מחפש כעת תיעוד נוסף מצילומי מצלמות אבטחה באזור, כדי לסייע למשטרת ניו יורק בחקירתם.

שוד השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד