י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סכנה ממשית

התקשו לפתוח דלתות וחלונות: דיירי הבניין פונו מבתיהם

מהנדס עיריית בת ים הכריז הערב על בניין בעיר כמסוכן למגורים - והורה על פינוי מלא של דייריו | מוקדם יותר דיווחה אחת הדיירות לכבאות והצלה כי היא מתקשה לפתוח דלתות וחלונות, מה שעלול להעיד שינויים ביסודות המבנה

התקשו לפתוח דלתות וחלונות: דיירי הבניין פונו מבתיהם
הבניין בבת ים צילום: כבאות והצלה

דיירי בניין מגורים בבת ים פונו הערב (שלישי) מבתיהם בשל חשש כבד מקריסת המבנה. מדובר בבניין מגורים ישן שמצבו ההנדסי סיכן את חיי המתגוררים בו. הסיבה שבגינה הוזעקו צוותי הכיבוי הייתה קריאה של הדיירים שטענו כי קיים קושי בפתיחת דלתות, מה שמעיד כי התרחשו שינויים ביסודותיו. בסך הכל פונו מהבניין 15 משפחות.

מכבאות והצלה נמסר כי בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז דן מדיירת בבניין ברחוב מסריק בבת ים, שדיווחה כי היא מתקשה לפתוח חלונות ודלתות בביתה. לדבריה, הבניין בן 4 קומות בו היא מתגוררת, מתפורר ומלא סדקים.

צוות כיבוי אש מתחנת חולון בת ים בפיקודו של מפקד המשמרת, רשף דודי היב, הגיעו לבניין והבחינו מיד כי מדובר במצב חריג וכי נשקפת לדיירים סכנה. בשל כך החליטו הלוחמים לפנות את הדיירים פינוי חלקי ולהמתין למהנדס העיר ולמפקח מטעם העירייה.

מהנדס העיר שהגיע למקום הכריז שהמבנה מסוכן וקיבל החלטה לפנות את הדיירים בסיועה של המשטרה. הדיירים אוספים בשעה זו את חפציהם על מנת שיוכלו לעזוב את הבניין. על פי החלטה שהתקבלה הבניין ייסגר וייתחם באופן סטרילי.

קריסה פינוי בתים פינוי דירות בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד