כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אובססיה וכסף גדול

הקלטות ניר חפץ: "ראיתי את נתן אשל מנקה מזגנים"

בהקלטות נוספות שנחשפות, נשמע ניר חפץ משוחח עם היועצת המשפטית של משרד רה"מ על האובססיה של שרה נתניהו | חפץ: "גיל שפר פתח את הארגזים כי הוא היה סקרן. הוא חטף שוק. הוא ראה שם שמאטעס מלפני עשרות שנים" | עוד נשמע חפץ אומר: "יש שם סודות נורא נורא גדולים בנושא הכסף"

הקלטות ניר חפץ: "ראיתי את נתן אשל מנקה מזגנים"
ניר חפץ מגיע לביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל הדרמה המשפטית סביב דחיית עדותו של עד המדינה ניר חפץ, העוזר והיועץ לשעבר של משפחת נתניהו, נחשפות עוד הקלטות ממי שנהג להקליט דרך קבע כל שיחה שערך במהלך שנות עבודתו. בהקלטות שפורסמו הערב (שלישי) ב'חדשות 12' נשמעים היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, וניר חפץ משוחחים על מנהגיה החריגים של הבוסית שרה נתניהו.

חפץ נשמע מספר ליועצת המשפטית על שרה נתניהו כי "היא אובססיבית לכל מיני פריטים ישנים. יש את הארונות הענק האלה, הישנים, של פעם לבן כזה מפלסטיק וזה שעולה 60 שקל. אורזים שמים בניילון עם פצפצים ושולחים את העובדים איתו לעבוד".

ברנע-פרגו נשמעת מוסיפה: "תקשיב זה בדיוק אותו סיפור כמו שהיה עם המתנות. כשהייתי במשטרה אמרו לי שהדברים שתפסו שם זה כף לחול של ילד, פלסטיק, ארוז שלוש פעמים. נייר אורז, פצפץ... מי מממן את כל זה?".

חפץ נשמע מוסיף ומתאר את ההרגלים החריגים לכאורה בבית משפחת נתניהו: "גיל שפר פתח את הארגזים כי הוא היה סקרן. הוא חטף שוק. הוא ראה שם שמאטעס מלפני עשרות שנים. הוא טוען שנתן אשל בעצמו ארז את זה. גיל אומר "אני במו עיניי ראיתי את נתן ועזרא סיידוף, במו עיניי בקיסריה עומדים ומנקים את המזגנים". תקשיבי שנייה, עשו רובה בבריכה הוא מספר לי, ונתן ישב והשגיח על הפועלים שעשו רובה".

חפץ התייחס לנושא המתנות ונשמע אומר לבת שיחו כי "יש שם סודות נורא נורא גדולים בנושא הכסף. ואת, נתת לי רק דוגמא אחת לנושא המתנות עם הזה של מרקל, אבל לדעתי היו הרבה יותר מקרים של מתנות שהגיעו ישירות לבלפור".

היועץ הקרוב לשעבר נשמע מפרט ליועצת המשפטית הוצאות מוגזמות של משפחת נתניהו שמגולגלות על המדינה, ונשמע מתכונן כבר אז לחקירות משטרה: "בקשה להשתתפות המשרד לחיזוק לוחות שיש בחצר האחורית. 41 אלף שקל. מה זה? מטורף! מה זה חיזוק לוחות שיש? אני רוצה להגיד לך דבר אחד, בסופו של דבר הסיפור של קיסריה זה במאה אחוז יהיה ביאח"ה ולכן את חייבת לדעת שאת תהיי ביאח"ה ואת תאמרי דברים ותוכלי לעמוד מאחוריהם. אני אומר לך שתשמרי כל ניירת וכל דבר..."

מסביבת נתניהו נמסר בתגובה ל'חדשות 12': "לא נכון. עיוות מניפולטיבי ומגמתי של העובדות. עוד הדלפה פלילית לתקשורת שנועדה לתאם גרסאות-הדלפות שבית המשפט קבע שהן חמורות, ושהמשטרה חייבת לחקור אותן מיד. לא להאמין שיש מי שממשיכים לזלזל כך בבית המשפט ובחוק. על זה נאמר - מהמקפצה".

 

ניר חפץ שרה נתניהו משפטו של בנימין נתניהו נתן אשל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד