כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ההפגנות ברעננה

חברי ימינה התנגדו; בן כספית תקף: "כמה שטויות"

רוני ססובר, מועמדת 'ימינה' שמתנגדת קשות לכניסת מפלגתה לממשלה, תקפה את ההחלטה של בג"צ לשקול להגביל את ההפגנה ליד ביתו של בנט | בן כספית תקף: "הקשקשת של הגב' ססובר" | עמיחי שיקלי: "לא יזיק לשופטי העליון להיזכר בעקרון היסוד של המשפט העברי"

חברי ימינה התנגדו; בן כספית תקף: "כמה שטויות"
מחאת הימין כנגד ימינה-ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בית המשפט העליון אמר כי הוא שוקל להגביל את ההפגנות של מתנגדי הממשלה מול ביתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, על רקע השיפוצים בבלפור.

מועמדת 'ימינה' רוני ססובר, שבעבר תמכה בבנט אך מאז כניסתו לממשלה מתנגדת לו באופן נחרץ, תקפה: "איזו חוצפה של בג״צ 'לבקש' לשקול לצמצם ולהרחיק את ההפגנות ברעננה. נכון לעכשיו ביתו של רה"מ ברעננה משופץ במיליוני שקלים שלנו והוא גר שם, מה שהופך אותו למעון הרשמי של ראש ממשלת ישראל".

"ההפגנה נועדה ליושב בבית. אם בזמן נתניהו זה היה בסדר, אין שום סיבה שיהיה פתאום לא בסדר ברעננה". בן כספית, איש התקשורת שמתנגד לנתניהו, הגיב לה ותקף: "כמה שטויות ובורות בציוץ אחד".

"1. ה"שיפוץ" בבית משפ' בנט הוא שיפוץ לדרישת השב"כ וכולו ענייני בטחון. ולא, הוא לא הופך את הנכס של משפחת בנט למעון רשמי או ממלכתי כלשהו. אפילו לא בצחוק. 2. מעון ממלכתי יש רק אחד, בבעלות ואחזקת המדינה, ברחוב בלפור בירושלים".

לדבריו, "הפסיקה מגנה על זכות ההפגנה מול המעון הממלכתי הרבה יותר מאשר על זכות ההפגנה מול בתים פרטיים. כך, ההפגנות בבלפור הוגבלו מעט, ההפגנות בקיסריה הוגבלו (והורחקו) הרבה יותר. כך גם ההפגנות מול מנדלבליט וליאת בן-ארי. כך כל ההיסטוריה. זה היה המצב תמיד וכך יישאר, למרות הקשקשת של הגב' ססובר".

גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי, גם הוא מימינה שמתנגד לממשלה, תקף את החלטת בג"צ: "הגם שאישית אני מתנגד להפגנות מול בתים פרטיים מדהימה אותי עזות המצח של בג״צ שמילא פיו מים כשהפגינו נגד נתניהו בלב שכונת מגורים מדי שבת ולפתע פתאום נזעק לבחון את ההפגנות מול ביתו של בנט. לא יזיק לשופטי העליון להיזכר בעקרון היסוד של המשפט העברי: ״לֹא תַכִּירוּ פָנִים בַּמִּשְׁפָּט״"

מפלגת ימינה נפתלי בנט החלטת בגצ עמיחי שיקלי הפגנות ביבי נתניהו בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד