כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שת"פ חבתי

השרה לשוויון חברתי מירב כהן ערכה סיור במטה איחוד הצלה

השרה לשוויון חברתי מירב כהן סיירה יחד עם צוות לשכתה במטה הארצי איחוד הצלה בירושלים • מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק: "אנו בטוחים כי שיתופי הפעולה שכבר מתקיימים עם המשרד לשוויון חברתי יעמיקו ויתרחבו"

השרה לשוויון חברתי מירב כהן ערכה סיור במטה איחוד הצלה
ביקור באיחוד הצלה צילום: יח"צ

השרה לשוויון חברתי מירב כהן סיירה יחד עם צוות לשכתה במטה הארצי איחוד הצלה בירושלים. מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק יחד עם סמנכ"ל המבצעים דב מייזל, לינור אטיאס מנהלת ידידי איחוד הצלה בישראל, מנהל אגף מבצעים מושיקו מוסקוביץ ואחראי קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט השתתפו בסיור המיוחד במהלכו ביקרה השרה במוקד המבצעי הנותן מענה ללמעלה מ- 1800 קריאות חירום מדי יום.

השרה קיבלה סקירה מקיפה מראשי הארגון על כלל הפעילות ועל הפרויקטים אותם נטל איחוד הצלה בסיוע למלחמה בנגיף הקורונה. במהלך הסיור הפתיעו מתנדבי פרויקט תן כבוד כאשר ערכו בהפתעה מסיבת יום הולדת 86 לקשיש ניצול שואה אשר מתנדבי הארגון מגיעים אליו במסגרת הפרויקט מדי שבוע.

השרה מירב כהן אמרה לאחר הביקור,  "איחוד הצלה הוא גוף שכל כולו עסוק בהצלת חיים ובנתינה. העשייה של "איחוד הצלה" תורמת רבות לערבות הדדית, לאחדות בעם ולחיזוק החוסן הלאומי שלנו. הסיוע שמגישים מתנדבי הארגון, בהגעה לאירועי חירום ומתן עזרה ראשונה, בהגעה לבתים של אזרחים ותיקים או בשיחות להפגת בדידות מרחוק שמקיימים במסגרת הפעילות המשותפת עם המשרד לשוויון חברתי, ללא חשיבות מי הוא האדם הנזקק - יהודי, ערבי, חילוני גמור או דתי חרדי, נותנים לכולנו תקווה שהשאיפה שלנו ליצירת חברת מופת וחיים משותפים, ניתנת להשגה".

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר "אנו מודים לשרה לשוויון חברתי מירב כהן שהגיעה ללמוד באופן בלתי אמצעי על כלל הפעילות של אלפי מתנדבי איחוד הצלה. אנו בטוחים כי שיתופי הפעולה שכבר מתקיימים עם המשרד לשוויון חברתי יעמיקו ויתרחבו מתוך מטרה משותפת לתת מענה לכלל האוכלוסייה אך עם דגש על האזרחים הוותיקים וניצולי השואה שם אנו נדרשים לבצע התאמות ותשומת לב מיוחדת לתת להם את השירות הטוב ביותר למען שמירה על בריאותם השלמה.

שוויון חברתי איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד