כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בית שמש

טרגדיה: ילדה חרדית נהרגה בתאונת דרכים

ילדה כבת 8 נפצעה אנושות בתאונת דרכים בבית שמש. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים, אך בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותה | הוענק סיוע גם לנהג הרכב שלקה בחרדה 

ארכיון
ארכיון צילום: דוברות מד"א

ילדה חרדית כבת 8 נהרגה היום (חמישי) לאחר שנפגעה באורח אנוש מרכב חולף בשדרות נהר הירדן בבית שמש. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו לבית החולים בבירה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. מוקדם יותר ביקשו בני משפחתה להתפלל עבור נחמה חוה בת פייגא חיה.

ממד"א נמסר מוקדם יותר כי הדיווח על התאונה נמסר בשעה 12:56. "התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על ילדה שנפגעה מרכב בשדרות נהר הירדן בבית שמש", נמסר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילדה בת 8", הוסיפו בארגון.

אברהם שרר וד"ר אודי לוינסקי מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "בהגיענו לאירוע נמצאה ילדה כבת 8 שוכבת על הכביש כשהיא סובלת מחבלת ראש וככל הנראה נפגעה מרכב חולף. הענקנו לה סיוע ראשוני ופעלנו לייצב את מצבה, אמבולנס מד"א מפנה את הנפגעת להמשך טיפול רפואי תוך כדי מאמצים להציל את חייה במצב קשה ולא יציב".

דוד עמר חובש איחוד הצלה מסר: "הילדה איבדה את הכרתה כתוצאה מפגיעת רכב. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנהג הרכב שלקה בחרדה".

יחיאל רוזנברג חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר מאמצי ההחייאה בזירה היא פונתה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית חולים. לדברי עוברי אורח היא חצתה כביש כשחזרה מבית הספר ונפגעה מהרכב".

בית שמש החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד