ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
דקר במהלך עימות

יחסים טעונים סביב אורח חייו: אישום נגד הנער שרצח את אביו

כמעט 3 שבועות לאחר שנעצר בחשד לרצח אביו, הוגש היום לבית המשפט כתב אישום נגד בן ה-17, מבית שמש | כתב האישום מעלה כי בין השניים התפתחה לאורך השנים מערכת יחסים טעונה, בעיקר סביב אורח חייו של הבן, המנוגד להשקפת עולמו הדתית והחינוכית של אביו המנוח 

יחסים טעונים סביב אורח חייו: אישום נגד הנער שרצח את אביו
זירת הרצח בבית שמש צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים  הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר כתב אישום נגד הצעיר בן ה-17, תושב בית שמש, בגין רצח אביו ז"ל. הרצח המזעזע התרחש בביתם במהלך השבת לפני כשלושה שבועות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ארז פדן, בין הנאשם לאביו התפתחה לאורך השנים מערכת יחסים טעונה שנסובה בעיקר סביב אורח החיים של הנאשם המנוגד להשקפת עולמו הדתית והחינוכית של אביו המנוח. ביום האירוע, לפני כשלושה שבועות התעמתו שוב השניים, ובמהלך העימות דקר הנאשם את אביו בחזהו באמצעות סכין, דקירה קטלנית. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כפי שדווח מוקדם יותר השבוע, המשטרה סיימה את חקירת הרצח הרצח המחריד שאירע לאחר שבין השניים פרץ ויכוח סוער. חקירת המשטרה העלתה כי הרקע לוויכוחים בין השניים - היה אורח חייו של הבן. ביום ראשון הוגשה נגד הבן הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

כזכור, בבוקר אותה השבת, בסמוך לשעה 11:40, התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע דקירה בדירה בבית שמש. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו בתוך דקות ספורות והחלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה. השוטרים איתרו את החשוד בתוך זמן קצר בסמוך למקום והוא נעצר לחקירה. זמן קצר לאחר מכן, צוותי הרפואה קבעו את מותו של האב שנדקר בפלג גופו העליון.

מחקירת המקרה עולה כי באותו סוף שבוע, פרץ ויכוח בין הבן לאביו - על רקע אורח חייו. עפ"י החשד, כבר ביום שישי לאחר שסיים החשוד את עבודתו, ביקש מאחותו שתאסוף אותו ברכבו של האב  - שסירב לכך.

לאחר שהבן הגיע לביתם, פרץ ויכוח בין השניים על כך. בשעות הערב, כעס האב על הרעש שבקע מחדר ילדיו, ולמחרת בבוקר (שבת), התגלע בשנית ויכוח ביניהם, לאחר שאב המשפחה החל לאכול מצלחת סעודת השבת של בנו, ובתגובה העיף החשוד את הצלחת לעבר הקיר.

האב ניגש אל חדר בנו והחל מחפש דבר מה. בשלב זה ניגש החשוד אל המטבח והצטייד בסכין אותה שם במכנסיו וניגש חזרה לחדרו, שם התעמת עם אביו ודקר אותו בפלג גופו העליון.

מיד לאחר המעשה, האב התמוטט והחשוד ניסה לסייע תוך שימוש במגבת לחסום את הדימום. לאחר שאחת השכנות נכנסה לדירה והחלה בפעולות עזרה ראשונה, עזב החשוד את הבית ובהמשך נעצר ע"י המשטרה בחשד לרצח.

כתב אישום רצח בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד