כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גינוי עם הסתייגות

ברע"מ משיבים לליכוד: נכשלתם בהשגת שלום וביטחון

בעקבות דרישת הליכוד מסיעת רע"מ לגנות את הפיגוע הקטלני הבוקר שהתרחש בעיר העתיקה בירושלים "בלי סייגים ובלי תירוצים", ברע"מ משיבים ותוקפים את הליכוד: "הליכוד הוביל את הממשלה שנים רבות, ונכשל בהשגת שלום וביטחון ויציבות פנימית, ולכן זמנו תם"

ברע"מ משיבים לליכוד: נכשלתם בהשגת שלום וביטחון
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקובת הפיגוע בסיעת הליכוד פרסמו הודעה בה הם דרשו מיו"ר רע"מ מנסור עבאס ומפלגתו "לגנות באופן רשמי וחד משמעי את פיגוע הטרור הנפשע הבוקר בירושלים". בליכוד דרשו כי הפעם הגינוי יהיה "בלי סייגים ובלי תירוצים".

בשעות אחר הצהריים הגיעה תגובת סיעת רע"מ: "לאורך עשורים רע"מ התנגדה וגינתה ופעלה כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע בשני הצדדים, ותמשיך בעמדה זו במיוחד כאשר מדובר באזרחים תמימים", מסרו במפלגה הערבית השותפה לקואליציה.

עוד מסרו, "רע"מ תמיד קראה לשמור על קדושת החיים, ולהימנע מכל סוג של אלימות, ולשאוף לחיות ביחד בשלום בביטחון בשותפות ובסובלנות, כפי שנקבע בחזונה של מפלגת רע"מ".

עוד הוסיפו ותקפו את הליכוד שקראו לגינוי, "הליכוד לא יכול להטיף מוסר לרע"מ ולח"כ מנסור עבאס, נקודה". הם ציינו כי "הליכוד הוביל את הממשלה שנים רבות, ונכשל בהשגת שלום וביטחון ויציבות פנימית, ולכן זמנו תם. בליכוד צריכים להשלים עם העובדה שיש היום ממשלה אחרת, ולשם שינוי ממשלה מתפקדת".

מנסור עבאס מפלגת רע"מ הליכוד גינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד