כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
על מי אתם סומכים?

מבצע חיסוני הילדים: משרד הבריאות עם עצה להורים המתלבטים

יומיים לפני פתיחת מבצע חיסוני הילדים - קורא משרד הבריאות להורים שרוצים לחסן, אך מתלבטים בשאלת התזמון להתייעץ עם רופא הילדים בדרך לקבלת ההחלטה | משרד הבריאות: "כשהילד נפצע אתם סומכים עלינו בעיניים עצומות" 

מבצע חיסוני הילדים: משרד הבריאות עם עצה להורים המתלבטים
ילד מתחסן. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

לקראת פתיחת מבצע חיסוני הילדים בעוד יומיים - שלישי, יוצאים במשרד הבריאות בקריאה להורים המתלבטים, שרוצים לחסן את ילדיהם אך חוששים או מתלבטים באשר לתזמון הנכון - להתייעץ עם רופאי הילדים, ולהיעזר בהם, בקבלת ההחלטה הרגישה. 

"כשהילד נפצע, אתם סומכים עליהם בעיניים עצומות. אתם הולכים אליהם במקרה של חום גבוה, שלשול או דלקת עיניים. בעיות נשימה, עור, אכילה והתפתחות - בכל אלו אתם מתייעצים עם רופאי הילדים והמשפחה שלכם וסומכים על המלצתם", נכתב בציוץ שפרסם משרד הבריאות. 

"גם במתן חיסוני השגרה, אתם סומכים עליהם כמקור מידע אמין ומהימן. כעת, כאשר חיסון הילדים לקורונה עומד להיות זמין בישראל, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל הרופאה או הרופא המטפלים בילדיכם כמקור למידע אמין והמלצות מבוססות על ידע מקצועי ומדעי, ולהימנע מצריכת מידע שקרי שמסתובב ברשת".

במשרד הבריאות קוראים להורים שחוששים או מתלבטים ולהם שאלות על יעילות החיסון, על בטיחותו ועל תופעות הלוואי שלו, לפנות אל רופא הילדים שיסייע בקבלת ההחלטה. 

כזכור, החיסון לקורונה קיבל את אישורי ארגון הבריאות האמריקני ה-FDA, המרכז לבקרת מחלות ולמניעתן בארה"ב ה-CDC ומשרד הבריאות הישראלי, גם עבור ילדים בגילים 5 עד 11, לאחר שהראה יעילות של 91% נגד קורונה תסמינית בקבוצת הגיל הזו ונמצא יעיל ובטוח עבורם בניסוי קליני.

חיסון לקורונה חיסון ילדים משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד