י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחאת אהוביה סנדק

רכב הפוך, דם ואיברים: מיצג מזעזע בכניסה לירושלים

עשרות פעילי ימין מפגינים הערב בכניסה לבירה בדרישה להעמיד לדין את השוטרים מפרשת הנער אהוביה סנדק | המפגינים הציבו על הכביש מיצג מזעזע: רכב הפוך, דם ואיברים | הכניסה לירושלים נחסמה לתנועה

רכב הפוך, דם ואיברים: מיצג מזעזע בכניסה לירושלים
המיצג בכניסה לירושלים צילום: מטה יהודי לא הורג יהודי

פעילי ימין המפגינים במסגרת המחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק בבנימין לפני כשנה, הציבו הערב (ראשון) מיצג מחאה בכניסה לירושלים. כחלק מהמיצג, הציבו המפגינים רכב הפוך, דם ואיברים. בשל הצבת המיצג, הכניסה לעיר נחסמה לסירוגין. כוחות משטרה פועלים נגד המפגינים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה ומג"ב פועלים בשעה זאת סמוך לגשר המיתרים בכניסה לעיר ירושלים, זאת בעקבות מחאה המתקיימת במקום.

בהודעת המשטרה כי לפני זמן קצר, נחסמו הכניסה והיציאה הראשיים לעיר ירושלים. קצין משטרה כרז למוחים להפסיק את חסימת הציר ולחדול מהפרת הסדר הציבורי טרם ביצוע אכיפה ושימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. כוחות משטרה פועלים להכוונת הנהגים לדרכים חלופיות.

"משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק", נמסר מהמשטרה.

בשבוע שיבר התייחסו הוריו של אהוביה סנדק ז"ל לדיון שהתקיים בכנסת בעניין מות בנם. ההורים ברכו על ההסכמות של כל חברי הכנסת על הצורך בחקירת מותו של אהוביה, והודיעו כי ימשיכו במאבק עד שהצדק ייצא לאור.

ההורים הצהירו כי לא ישקטו וכי הם ממשיכים במאבק. "הבן שלנו נהרג כתוצאה מניגוח, הוא נקבר חי תחת הרכב! ממדי הטיוח של המשטרה והפרקליטות צריכים להדיר שינה מעיני כולנו! לא נשקוט, לא ננוח ולא נרפה, יחד אתכם, עד שתקום כאן בדיקה אמיתית, יסודית וחיצונית - למה אהוביה לא איתנו היום בבית", אמרו ההורים. "תיקון כתם הטיוח והשקר, מגיע לנו כמשפחה, זה מגיע לנו כחברה, וזה מגיע לדורות הבאים שידעו שהם חיים במדינה מתוקנת, ששוטרים בה הם לא השופטים והתליינים".

 

אהוביה סנדק הכניסה לירושלים מיצג רכב הפוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד