כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעודים קשים לצפייה

רכב דרס עשרות בני אדם בתהלוכה; 5 נהרגו

רכב פרץ אל תוך תהלוכה רבת משתתפים בעיר ווקשה שבוויסקונסין ודרס עשרות בני אדם. מצבם של הנפגעים אינו ידוע | המשטרה המקומית טרם מסרה פרטים על האירוע, לא ידוע אם מדובר בפיגוע או בתאונה

רכב דרס עשרות בני אדם בתהלוכה; 5 נהרגו
הרכב הפוגע צילום: מתוך הסרטון

עשרות בני אדם, בהם ילדים, נפגעו מרכב שפרץ את מחסומי המשטרה ודהר אל תוך מסלול מצעד חגיגי שנערך לרגל חג המולד הנוצרי, בפרברי מילווקי.

מפקד המשטרה דן תומפסון, הודיע כי הרכב הפוגע נתפס ונעצר חשוד. אך לא ברור אם מדובר באירוע טרור. קצת לפני השעה 16:40, נהג רכב שטח פרץ דרך מחסומי המשטרה ועבר דרך ההמון, הרג 5 אנשים ופגע ביותר מ-40 בני אדם כולל ילדים. אנשי כיבוי האש אמרו כי עשרות אנשים, כולל ילדים רבים, נלקחו לבתי חולים עם פציעות לא ברורות. לא ברור כמה בני אדם מתו ומדוע התרחש הפיגוע.

אנדי ברודזלר, דובר מטעם בית חולים בויסקונסין לילדים, אמר שבית החולים קיבל 15 חולים. בית החולים מטפל בילדים בלבד ופרטים על מצבם לא ברורים. כך דווח ה'ניו יורק טיימס'.

טיילר קוטלארק, צפה במצעד עם בני משפחה כששמעו מה שנשמע בהתחלה כמו שירים ועידוד הצועדים, אבל אז הם הבינו ש"זה היה צרחות", אמר. "זה היה הדבר הגרוע ביותר שראיתי בחיי".

"הוא נסע מצד לצד, וכוון לאנשים", אמר קוטלארק. "המכונית פרצה את הדרך. הוא טס שם בכוונה משמאל לימין". בסרטונים קשים לצפיה נראה רכב השטח דוהר במסלול המצעד ונשמעות צעקות מהקהל. ואז, שניות לאחר מכן, שוטר רץ במסלול המצעד, ואחריו מספר ניידות משטרה כשקבוצת ילדים במצעד מפסיקה להופיע.

המושל טוני אוורס מוויסקונסין אמר בטוויטר שהוא ואשתו "מתפללים הלילה לרפואת כל הילדים, המשפחות וחברי הקהילה שהושפעו מהמעשה חסר ההיגיון הזה".

חג המולד דריסה ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד