י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מקצוע עם עתיד

שמים פוקוס: המקצועות הכי נחשקים לנשים במקום אחד

אם החלום שלך הוא לפתח קריירה באחד ממקצועות העיצוב והתקשורת, סיעור מוחות הוא המקום המושלם בשבילך. עם סילבוס שמתעדכן כל שנה לפי הטרנדים החמים בשוק. עם צוות מרצים מהשורה הראשונה ועם סיעור ג'ובס – מחלקת ההשמה של המרכז, העובדת ימים ולילות בשביל לשבץ כל בוגרת במקצוע החלומות שלה • הכירי את שני הקורסים החדשים: לעצב ולתכנן את המחר ושימי פוקוס

שמים פוקוס: המקצועות הכי נחשקים לנשים במקום אחד
לימוד צילום צילום: unsplash

הכירי את שני הקורסים החדשים מבית סיעור מוחות: לעצב ולתכנן את המחר – קורס עיצוב פנים ושימי פוקוס – קורס צילום מקצועי.

שימי פוקוס

לימודי צילום מיועדים למי שמעוניינת לקחת את התחביב שלה צעד אחד קדימה ולהפוך תעסוקה כיפית למקצוע מכובד ומכניס. בלימודי צילום, שמשויכים לתחום העיצוב – תוכלי ללמוד כיצד לצלם בצורה מקצועית, לבנות קומפוזיציה לתמונה, לסדר תאורה מיטבית ועוד. צלמת צעירה שמסיימת לימודי צילום יכולה להשתלב בכל מיני מסגרות כמו חברות צילום גדולות או צוותי צילום. כמו כן, יש לה את החופש להחליט באיזה תחום של צילום היא רוצה להתמחות ולהתמקצע והאם היא רוצה להתמקד בצילום אירועים או סטודיו. יש מי שתרצה להתחיל דווקא כצלמת עצמאית ולפתוח סטודיו משלה. תחום נוסף שצלמים צעירים יכולים להשתלב בו הוא צילומי פרסומות ומגזינים.

בקורס תתמקצעי בכל סגנונות הצילום: צילומי מזון, מוצר, חוץ, סטודיו, משפחה וילדים, ניו בורן, עיבוד תמונה בתוכנות פוטושפ ולייטרום. וכמובן עריכה והפקת אלבום דיגיטלי ברמה הגבוהה ביותר.

לעצב ולתכנן את המחר

תחום עיצוב הפנים, ממצב עצמו גבוה בדירוג המקצועות הנחשקים. הקורונה גרמה לכולנו להיות יותר שעות בבית וייצרה את הצורך במתן פתרונות פרקטיים לשהייה ממושכת של המשפחה יחד. מה שיצר תנופה בביקוש הגובר והולך למעצבות פנים. מלבד ההיבט האסתטי, לעיצוב פנים איכותי יש תפקיד חשוב בשירות צרכים מסוימים לשיפור איכות החיים. העין האנושית רגישה מאוד לאסתטיקה וליופי ולכן תחום עיצוב הפנים עולה מאוד כשמדובר ברצון להשיג מטרה מסוימת, להעניק פונקציונאליות לחלל, להוסיף אסתטיקה ונראות נעימות וכמובן למטרות עסקיות ושיווקיות.

חלק מהבוגרות יעדיפו להשתלב כשכירות במשרדים הגדולים. אחרות, יבחרו דווקא במסלול חיים שונה לחלוטין, שבו הם ישתמשו בידע שלמדו ויקימו עסק עצמאי כפרילנסריות בתחומן. תחום העיצוב מאפשר לכל אחת להגשים חלום ישן ולהתחיל לעסוק בתחום שמשלב יצירתיות, חופש מחשבתי, גמישות מלאה מבחינת זמני עבודה ופוטנציאל השתכרות גבוה.

בקורס תתמקצעי בתכנון ועיצוב: דירות מגורים, דירות יוקרה, מטבחים, חללים מסחריים, משרדים,תשתיות, תאורה נגרות, הום-סטיילינג, אוטוקאד וסקצ'אפ.

סיעור מוחות מציע לתלמידות לא רק חוויית לימודים שונה ומיוחדת עם מרצים מקצועיים ואווירה אישית, אלא גם רשת קשרים פעילה. במהלך הלימודים נוצרים שיתופי פעולה בין תלמידות ובוגרות ממסלולים שונים המעשירים זה את זה. למשל, תלמידות לעיצוב גרפי מגלים כי הם יכולים להיות חלק בלתי נפרד מפרויקט יצירת חוויית משתמש, עיצוב טקסטיל או תכנון מוצר. בתום הלימודים, הקשרים הללו יכולים להיות בסיס איתן להקמת של עסק משותף או שיתוף פעולה מנצח. בנוסף, במהלך הלימודים הסטודנטים יוצרות תיק עבודות עשיר ומרשים, שמזניק את שיעורי ההצלחה שלהן בראיונות עבודה.

אווירה שמתאימה לכל אחת

יחד עם הרמה המקצועית והליווי הצמוד מההרשמה ועד ההשתלבות בשוק התעסוקה, בסיעור מוחות לא מתפשרים על סטנדרטים חשובים אחרים וקיימת הקפדה בלתי מתפשרת על צביון של מקום לימוד חרדי, החומרים שהתלמידות עובדות איתם מבוקרים מבעוד מועד. ובכלל האווירה הכללית היא של מקום שיכול להתאים לכל בחורת סמינר שעושה את צעדיה הראשונים בתחום עיצוב והתקשורת. כך שכל תלמידה תוכל ללמוד בצורה מיטבית, בסביבתה הטבעית הצמודה לערכים ולדרך שגדלנו עליה. גם צוות ההוראה של סיעור מוחות, שמורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר, מתודרכים לגבי חומרי הלימוד והאווירה הכללית שהם משדרים. גם מרצים שמגיעים מבחוץ, יודעים שהשיעור צריך להיות מותאם, כדי שיהיה נעים ונוח לכולן.

אז אם את מתחברת למקצועות: עיצוב ותקשורת חזותית, פרסום מיתוג קופי ויחסי ציבור, אפיון עיצוב ובניית אתרים, מולטימדיה עריכה וצילום וידאו, צילום סטילס, אנימציה ותלת מימד, עיצוב ואדריכלות פנים, הנדסת אדריכלות, מציאות רבודה ומדומה, איור דיגיטלי או לכל נושא שקשור בעיצוב ותקשורת. סיעור מוחות מציע עבורך את הבית הכי טוב והכי מקצועי, ששם דגש מיוחד על ליווי צמוד והשמה בתפקידי מפתח מרתקים ומאתגרים.

היכנסי עכשיו לאתר סיעור מוחות, והירשמי לקריירה מנצחת בתחום שאת אוהבת>>>

סיעור מוחות צילום עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד