כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא עיתון שכונתי"

ח"כ דודי אמסלם: "מתכוון לתבוע את קושמרו אישית"

דודי אמסלם מתכוון לתבוע את 'קשת 12' ואת עיתון 'דה מרקר' על סילוף דבריו בשידור הקולי בטוויטר | ח"כ אמסלם: "מתכוון לתבוע את קושמרו אישית". לדבריו, "הסגנון שלי לא נופל מיאיר לפיד, אני חושב שאני אדם הרבה יותר ברור והרבה יותר חד"

ח"כ דודי אמסלם: "מתכוון לתבוע את קושמרו אישית"
דודי אמסלם//דני קושמרו צילום: פלאש 90

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד מודיע הבוקר (שני) כי הוא מתכוון לתבוע את 'קשת 12' ואת עיתון 'דה מרקר', מכיוון שאלו לדבריו סילפו דברים שאמר ב'ספייס' (שידור קולי) ברשת החברתית טוויטר. במהלך סוף השבוע ציטטו כלי התקשורת את ח"כ אמסלם, שאמר כביכול כי כשהימין ישוב לשלטון, הוא ישלח את השמאלנים למכלאות, אף שכלל לא אמר את הציטוט הזה.

"נגמר הזמן שאנחנו נרמסים, זה מה שאמרתי, נחזיר לכם מנה אחת אפיים, יש לנו ציבור הרבה יותר גדול משלכם, בטח בציבור היהודי. גם הכבוד שלנו חשוב. בוודאי שנעשה את הכול עם חוק מסודר. הם הפכו לאולטרה ליברלים, יש בישראל קהל שהמסורת חשובה לו", אמר אמסלם בראיון ל'גלי ישראל'.

עוד בנושא:

"נדרוס אותם": תלונה במשטרה נגד ח"כ דודי אמסלם

דודי אמסלם מאיים לתבוע: "עבדו שעות נוספות בשבת"

דודי אמסלם זעם; כתב 'דה מרקר' התנצל

אמסלם תהה: "אני אמרתי 'אפסים, נוכלים' כמו שאמר מיקי לוי? הייתי שומע אותם שנה שלמה בכנסת, אז הם באים להטיף לי מוסר? למה, כי אני אמסלם ואני מדבר עם הידיים ויש לי טונציה שונה משלהם? אני לא יודע מה זה ממלכתי, זו מילה הזויה".

כשנשאל האם יתבע את ערוץ 12 שעשה פולו-אפ לכתבה ב'דה מרקר', לפיה הוא אמר על השמאל הישראלי כי "אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו" - אמסלם השיב: "בוודאי, אני נפגש עם עורך הדין שלי, בכוונתי לתבוע את 'ערוץ 12' והעיתון 'דה מרקר'".

אמסלם הדגיש כי יתבע את דני קושמרו, מגיש "אולפן שישי" וכמהדורת החדשות המרכזית של 'קשת 12'. "אני מתכוון לתבוע את קושמרו אישית", הצהיר.

עוד אמר: "אם מר קושמרו מרשה לעצמו לסלף את דברי ב-180 מעלות, מתקשרים לאחת מהעוזרות שלי בשעה שבע ושואלים אותי למה אני לא עונה… מר קושמרו, אתה לא מנהל עיתון שכונתי. אני מדבר 4 וחצי שעות עם אנשים ולא זוכר כל מילה, אל תפרשן אותי, פשוט שים את מה שאמרתי".

"לקחו מילה מפה ומילה משם, גם אני יכול לקחת מילה מפה ומילה משם במהדורה. אני סיפרתי את מה שקרה לנו סביב מינוי הדירקטורים. אמרתי שזה הזכיר לי להקת זאבים שקמה בבוקר לטרוף וצריך לרסן אותם אחרת הם יטרפו אותנו, הרי לא מדובר בזאבים אמיתיים או במכלאה אמיתית, זו מטאפורה", טען אמסלם.

"צא וחשב, 700 איש שומעים אותי, מלא שמאלנים בתוכם, מלא כתבים, בנט עצמו היה על הקו, הרי אתה חושב שאם הם היו שומעים משהו שלא מובן לא היו עוצרים ושואלים? הם לקחו משהו, הוציאו מההקשר ואמרו: 'תראו מה הוא אמר, תראו מה הוא אמר'", הוסיף הח"כ.

לדבריו, "הסגנון שלי לא נופל מיאיר לפיד, אני חושב שאני אדם הרבה יותר ברור והרבה יותר חד. אני לא בא בעקיפין. היות ויש אנשים שלא יודעים להתמודד עם התוכן אז הם אומרים 'תראו את הסגנון'".

הוא נשאל לגבי הפרסום על כך שיו"ר מפלגתו בנימין נתניהו ביקש ממנו לעדן את ההתנסחויות ולדבר אחרת. אמסלם השיב: "עוד בלוף של 'ישראל היום'".

דודי אמסלם דני קושמרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד