כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבקשה של מאיר רובינשטיין

הפרויקטור פרופ' סלמאן זרקא: "יצאנו מהר מדי מהגל הרביעי"

במהלך תדרוך עיתונאים שקיים הערב, הגיב פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא לשאלת בחדרי' ושיתף את הבקשה שקיבל מראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין במהלך פגישתם לפני כשבועיים | בנוסף התייחס הפרופ' זרקא בתדרוך, להיענות הצפויה לחיסוני הילדים בחברה החרדית

הפרויקטור פרופ' סלמאן זרקא: "יצאנו מהר מדי מהגל הרביעי"
פרופ' סלמן זרקא צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הערב (שני) קיים פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא תדרוך עיתונאים לקראת הפתיחה הרשמית של מבצע חיסוני הילדים - וסיפר בתגובה לשאלת כתב בחדרי' חרדים על ההיענות הצפויה במגזר החרדי כי "ביקרתי לפני כשבועיים אצל ראש עיריית ביתר עילית, שביקש ממני להביא גם ניידות חיסונים לעיר". 

פרויקטור הקורונה, סיפר בתגובה לשאלת בחדרי' חרדים כי בקשת ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שלא להסתפק במרפאות, אלא להביא ניידות חיסונים לרחובות העיר, "נובעת מתוך הנחת עבודה שלו כי החברה החרדית תרצה מאוד לחסן את הילדים ולהגן עליהם, בעקבות הצפיפות, שמתבטאת בין היתר בפעילויות המשותפות בבתי הכנסת, ובחגים הקרבים". 

זרקא: "אני צופה שגם בחברה החרדית תהיה היענות לחיסון הילדים". 

בהמשך התדרוך, התייחס פרויקטור הקורונה לחציית מקדם ההדבקה את ה-1 בימים האחרונים ואמר "מודאגים מעליית מקדם ההדבקה, אך בשלב זה לא ראינו אירוע מיוחד". עוד הוסיף זרקא כי הוא חושב "יצאנו מהר מדי מהגל הרביעי, כבר לא מקפידים מספיק על הכללים".

בנוגע לאפשרות של חיסון רביעי אמר הפרופ' זרקא, "כשחיסנו בשתי מנות, אף אחד לא חשב על מנה שלישית, אך כולי תקווה שהמנה השלישית תחזיק יותר זמן מחצי שנה", והוסיף כי "ככל שיהיה צורך בחיסון רביעי ניידע את הציבור".

 

סלמאן זרקא חיסון לקורונה מאיר רובינשטיין ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד