כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חסמו את הרחוב

פשטו על החנות היוקרתית, היכו את העובדים וברחו עם הסחורה

קבוצת עבריינים סגרו רחוב ופשטו בעשרות על חנות אופנה יוקרתית בסן פרנסיסקו. הם תקפו את העובדים ויצאו עם הסחורה ונמלטו במכוניות | שלושה נעצרו במקום | תיעוד

פשטו על החנות היוקרתית, היכו את העובדים וברחו עם הסחורה
מעצר אחד הגנבים צילום: צילום מסך

קבוצה של 80 עבריינים, חלקם עטו מסכות סקי ונופפו לאיום עם מוטות ברזל, פשטו על חנות כלבו יוקרתית בסן פרנסיסקו, תקפו עובדים וגנבו סחורה, ונמלטו במכוניות שהמתינו בחוץ.

שלושה אנשים נעצרו בזמן שרובם נמלטו לאחר הגניבה הגדולה במוצאי שבת שהכתה בהלם את הקונים בקניון ברודווי פלאזה בוולנאט קריק, כך מסרה המשטרה בהצהרה ביום ראשון.

שני עובדים הותקפו ואחד נפגע מגז פלפל במהלך מה שהמשטרה כינתה "אירוע מתוכנן בוודאות".

כתבת רשת NBC, ג'ודי הרננדז, צייצה בטוויטר כי ראתה את הגנבים ממהרים לתוך החנות ברובע הקניות במרכז העיר בעיר צפונית מזרחית לסן פרנסיסקו. "כ-25 מכוניות פשוט חסמו את הרחוב ומיהרו לתוך המקום, ויצאו עם סחורות ונכנסו למכוניות ונסעו משם במהירות", כתבה הרננדז בטוויטר.

בתיעוד מהמקום נראו רעולי פנים יוצאים מהחנות, נושאים תיקים וארגזים, קופצים למכוניות ונמלטים מהמקום. התקרית אירעה יממה לאחר שמספר חנויות יוקרה ביוניון סקוור של סן פרנסיסקו נפרצו על ידי קבוצה גדולה של אנשים שניפצו חלונות של חנויות, גנבו סחורה ורצו למכוניות הממתינות, כך מסרה המשטרה.

סן פרנסיסקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד