ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התנהלות שערורייתית, פוגענית ולא מקצועית"

אמסלם בפנייה לרשות השנייה: "מחדל ביזיוני של ערוץ 12"

לאחר סילוף דבריו בכלי התקשורת: ח"כ דודי אמסלם שלח מכתב ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, בעניין "הפקרות וחוסר אתיקה בחברת החדשות של 'ערוץ 12'". אמסלם קרא לבדוק לעומק את "המחדל הביזיוני שחברת החדשות של ערוץ 12 ומר קושמרו התנהלו בו. לעניות דעתי, הם אינם עומדים אפילו בכללי האתיקה המקובלים בעיתון בית ספרי"

אמסלם בפנייה לרשות השנייה: "מחדל ביזיוני של ערוץ 12"
דוד אמסלם נואם במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת דוד אמסלם מ'הליכוד' שלח הערב (שני) מכתב לגב' יוליה שמאלוב-ברקוביץ', יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שבו ביקש ממנה "תיכנסי לעובי הקורה ותבדקי לעומק את המחדל הביזיוני שחברת החדשות של 'ערוץ 12' ומר קושמרו התנהלו בו".

אמסלם שלח את המכתב בהמשך לדבריו הבוקר, לפיהם הוא מתכוון לתבוע את 'קשת 12' ואת עיתון 'דה מרקר', מכיוון שאלו סילפו דברים שאמר ב'ספייס' (שידור קולי) ברשת החברתית טוויטר, כאשר במהלך סוף השבוע האחרון הביאו ציטוטים כביכול של אמסלם, לפיהם אמר כי כשהימין ישוב לשלטון, הוא ישלח את השמאלנים למכלאות. זאת למרות שכלל לא אמר את הציטוט הזה.

אמסלם כתב: "ביום שישי האחרון ה-21/11/19 שודרה בתוכנית 'אולפן שישי' בערוץ 12 ע"י הכתב דני קושמרו כתבה שבה הוא ייחס לי שקרים ועלבונות וזאת בהתבססו על כתבה בעיתון 'דה מרקר' וכל זאת ללא בדיקת העובדות וללא בקשה מצידו לקבל את תגובתי בטרם שידור הכתבה, כפי המקובל".

הוא הוסיף: "אני רואה מקרה זה בחומרה רבה ואכן יש בכוונתי לטפל בו באמצעות הערכאות הרלוונטיות. אולם, היות ומדובר בערוץ תקשורת שאמור לעבוד ולהתנהל תחת כללי אתיקה והגינות מקובלים, אני רואה את התנהלותו של מר קושמרו במקרה זה כשערורייתית, פוגענית ולא מקצועית בלשון המעטה".

"אבקש שבמסגרת הסמכויות שניתנו לך על פי חוק, תיכנסי לעובי הקורה ותבדקי לעומק את המחדל הביזיוני שחברת החדשות של ערוץ 12 ומר קושמרו התנהלו בו. לעניות דעתי, הם אינם עומדים אפילו בכללי האתיקה המקובלים בעיתון בית ספרי. על חשיבות בדיקת הנושא כאמור אין טעם להרחיב", נכתב.

 

דודי אמסלם דני קושמרו רשות השנייה ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד