ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הטילו אימה על בני ברק

התקיפה החמורה בליל שבת: 4 חשודים נעצרו

כשבוע וחצי לאחר שפורסמה ב'בחדרי חרדים' עדותו של תושב בני ברק, היום עצרה המשטרה חלק מהמעורבים בתקיפה החמורה | הארבעה שנעצרו, בני 17 עד 20, נחקרו בתחנת המשטרה ומחר יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם

התקיפה החמורה בליל שבת: 4 חשודים נעצרו
ניידת משטרה בבני ברק, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (שלישי) ארבעה צעירים, תושבי בני ברק, בחשד שתקפו בליל שבת לפני כשבוע וחצי עובר אורח באלימות קשה. העצורים, כבני 17-20, נכלאו בתום חקירתם. מחר, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. 

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', התקיפה התרחשה בסביבות השעה 01:00 בלילה ברחוב אהרונוביץ' פינת ריינס בבני ברק. קבוצת נערים תקפה באלימות את נתי, צעיר בשנות העשרים לחייו, שבסך הכל חלף במקום כפי שהוא נוהג מדי שבת. לאחר שהחבורה הותירה אותו מדמם, הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו וכמה משיניו שבורות.

לפי הודעת המשטרה, היא "פתחה במהלך סוף השבוע בחקירה לאחר שתושב העיר, צעיר בן 21, הותקף ע"י 4 חשודים ברחוב השומר בבני ברק". במשטרה הוסיפו כי "בעקבות האירוע פתחה המשטרה בחקירה מאומצת, תוך שילוב זרועות בין היחידות השונות ובתוכם שיטור עירוני בני ברק, אשר הביאה לחשיפתם של החשודים המעשה".

• תקיפה חמורה בלב בני ברק: "בעיטות בכל הגוף, ביצעו בי לינץ'"

כזכור, קורבן התקיפה שיחזר במוצאי השבת: "זה היה נראה שהם חיפשו קורבן, חיפשו לתת למישהו מכות" הוא מתאר את השתלשלות העניינים. "הלכתי בכלל בצד השני של הכביש, בסך הכל הסתכלתי עליהם. אחד מהקבוצה הפנה אליי מבט ואמר לי: 'מה אתה מסתכל'. כמובן שהמשכתי ללכת, לא הייתה לי כל כוונה להיכנס איתם לעימות".

אלא, שהתקרית לא הסתיימה כאן. הנערים שלא ראו בעין יפה שעובר אורח מפנה אליהם מבט, הכו אותו בכל חלקי גופו. "אחד חצה אלי את הכביש, חסם את דרכי תוך שהוא שואל אותי: 'רוצה מכות?' אמרתי לו 'עזוב אותי, שבת שלום'. היו שם בערך שבעה חברה. הראשון נתן לי אגרוף, פיצוץ לראש. צעיר נוסף חנק אותי וכך הם הצליחו להפיל אותי לרצפה".

"במשך מספר דקות הם נתנו לי מכות לכל הגוף. בעיטות ואגרופים לצלעות. חששתי לחיי. עשו לי לינץ' של ממש", הוא מוסיף.

התקיפה הסתיימה רק לאחר שמספר אנשים חלפו במקום וגרמו לקבוצה להימלט. לדבריו, "עברו בסמוך קבוצת חסידים. אמרתי להם שיבואו לעזור, אך הם כנראה פחדו להתקרב. בעודי שוכב על הרצפה כולי דם וכל הבגדים קרועים - הם נמלטו".

בזמן שהוא שוכב פצוע על המדרכה, חלפה במקום ניידת של השיטור העירוני. השוטרים הזעיקו כוחות נוספים ואמבולנס פינה אותו לבית החולים 'מעייני הישועה', משם הוא הועבר לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא לצורך טיפול בחבלות שנגרמו לו בפיו. הערב הוא הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירה.

"כמעט יממה לאחר המקרה ואני עדיין סובל מכאבים בכל הגוף", אמר שעות לאחר מכן, "איך יכול להיות שבמקום כל כך מרכזי, מרכז העיר בני ברק, קבוצה של צעירים מרשה לעצמה ללא פחד לתקוף באלימות קשה עובר אורח".

תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד