ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אשים אותך בחדר עם פשפשים"

עד המדינה במשפט נתניהו חושף את האיומים כלפיו

ניר חפץ, עד המדינה במשפט נתניהו, התלונן על איומים וקללות שקיבל ברשתות החברתיות. אחד כתב לו: "נוכל, רמאי, איש פחדן ומוג לב". מישהו נוסף: "ניר תיזהר ממני, אני אשים אותך בחדר עם פשפשים. אני לא צוחק תיזהר". חפץ תהה: "לא ברור מה מונע מהמשטרה לטפל בפורעים האלה"

עד המדינה במשפט נתניהו חושף את האיומים כלפיו
ניר חפץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ניר חפץ, עד המדינה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, חשף היום (שלישי) איומים וקללות שקיבל ברשתות החברתיות, לאחר שהחל השבוע את שלב מתן העדויות במשפט נתניהו.

חפץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא ברור מה מונע מהמשטרה לטפל בפורעים האלה (ואם חלקם בוטים - במי שעומד מאחוריהם)".

הוא צירף צילומי מסך של איומים וקללות שקיבל ברשתות החברתיות. באחד מצילומי המסך נחשפת התכתבות, בתוכה נשלח לחפץ הודעה: "נוכל, רמאי, איש פחדן ומוג לב". בתגובה להודעה אוטומטית "שלום רב ותודה על פנייתך. מומלץ לשלוח הודעה גם אל מספר הוואטסאפ או אל כתובת האימייל. בברכה" - כתב אותו בן אדם: "זבל".

חפץ שיתף גם ציוץ בטוויטר, בו נכתב: "מפגין מחוץ לבית המשפט: 'ניר חפץ לא צריך לחיות'". חפץ סימן בעיגול את האדם בתמונה שמחזיק במגפון.

הוא צירף גם צילום מסך של תגובה שקיבל ובה נכתב: "י'בוגד, אפס, מכוער, אתה זבל". תגובה נוספת שעלתה: "ניר תיזהר ממני, אני אשים אותך בחדר עם פשפשים. אני לא צוחק תיזהר. חתיכת סמרטוט רצפה". 

ניר חפץ משפטו של בנימין נתניהו עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד