י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ינהל את עולמות התוכן

הג'וב החדש של שי ניצן: "בחירה יוצאת דופן"

פרקליט המדינה שי ניצן נבחר על ידי דירקטוריון הספרייה הלאומית להיות רקטור הספרייה, שיהיה אמון על עולמות התוכן של הספרייה | ניצן: "אוצרות הספרייה הם בעלי חשיבות עצומה לעם היהודי"

הג'וב החדש של שי ניצן: "בחירה יוצאת דופן"
שי ניצן צילום: פלאש 90

כשנתיים לאחר שעזב את תפקידו הסוער כפרקליט המדינה, שי ניצן בוחר בצעד מפתיע, ומתמנה לרקטור הספרייה הלאומית, זאת כחלק מתוכנית ההתחדשות של הספרייה הלאומית וההיערכות למעבר הספרייה למשכנה החדש.

ניצן מונה לאחר שוועדת האיתור מטעם דירקטוריון הספרייה הלאומית המליצה אליו, והדירקטוריון אישר את המלצה. במסגרת תפקידו, הפרקליט לשעבר יהיה אחראי לנהל את עולמות התוכן של הספרייה הלאומית.

מינויו של ניצן מגיע כחלק מתוכנית ההתחדשות של הספרייה הלאומית וההיערכות למעבר הספרייה למשכנה החדש, משכן שנבנה בקריית הלאום, בסמוך לכנסת.

ניצן מסר, "אני נכנס לתפקיד בהתרגשות ובציפייה. בעיני הספרייה הלאומית אמורה להיות מרכז תרבותי וחינוכי ראשון במעלה של מדינת ישראל והעם היהודי בכללותו. אוצרות הספרייה הם בעלי חשיבות עצומה לעם היהודי שהוא "עם הספר" ולמדינת ישראל".

דוד בלומברג, יו"ר דירקטוריון הספרייה הוסיף ואמר "שי ניצן, לאחר פרישתו מהפרקליטות, בחר לעסוק באפיק של שליחות ציבורית, בשונה מבכירים אחרים במגזר הציבורי שלאחר פרישתם 'הלכו לעשות לביתם'. זוהי בחירה ערכית יוצאת דופן שאני מעריך ומוקיר מאוד".

שי ניצן ספרייה לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד