י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הווריאנט החדש

בעלי העסקים לחוצים: "עלול להחזיר אותנו לאחור"

בעלי עסקים חוששים מהגבלות חדשות שיוטלו בישראל בשל גילוי הווריאנט אומיקרון, שיביא לפגיעה בעסקיהן: "אם יוחלט על הגבלות, ניאבק על פיצוי" | בענפי התיירות חוששים מביטולי טיסות וחופשות: "אנחנו עוקבים בדריכות"

בעלי העסקים לחוצים: "עלול להחזיר אותנו לאחור"
סיקור הסגר השלישי צילום: יונתן זינדל// פלאש 90

בעקבות גילוי הווריאנט אומיקרון, במגזר העסקי והתיירותי חוששים מהגבלות חדשות ומביטולי טיסות וחופשות שיביאו לפגיעה קשה בעסקיהן. כך דווח הבוקר בעיתון "מעריב".

במגזר העסקי מתאוששים עוד ממשבר הקורונה, אך הדיווחים על האומיקרון וההגבלות שעליהן כבר הוחלט או אלו שנמצאות על הפרק, מעלות אצלם חשש לגבי ההמשך.

"קיים חשש בקרב בעלי עסקים, ששוב פעם מעלים על הפרק הגבלות ללא יצירת מנגנון של פיצוי מלא. אנחנו מקווים שהמשק יישאר פתוח עם מקסימום פעילות וכמה שפחות הגבלות. אם יוחלט על הגבלות, ניאבק על פיצוי מלא לבעלי העסקים שייפגעו", אמר לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, עו"ד רועי כהן.

לדבריו, "כבר אני שומע על ביטולי טיסות וחופשות מתוכננות בחו"ל. אנחנו עוקבים בדריכות ובחשש אחרי ההתפתחויות ומקווים שהפעם בעלי העסקים לא יהיו אלו שישלמו את המחיר".

בכירה בענף התעופה: "אחרי שכבר החלה ההתאוששות מהמשבר הגדול, הישראלים חזרו בהדרגה לטוס, לצאת לחופשות בחו"ל ותיירים חזרו לארץ, הגיע זן חדש שעלול להחזיר אותנו לאחור".

הווריאנט הדרום אפריקני בעלי עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד