י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם

בתערוכה הגדולה בעולם: נרות החנוכה הודלקו

הרב לוי דוכמן, שליח חב"ד לדובאי הדליק את נר ראשון של חנוכה במרכז תערוכת ה'אקספו' שמושכת אליה המונים מרחבי העולם. המעמד שודרה ברשתות החברתיות וגרמה לקידוש השם ופרסומי ניסא

בתערוכה הגדולה בעולם: נרות החנוכה הודלקו
נרות החנוכה בהדלקת הנרות הגדולה בעולם צילום: באדיבות המצלם

לאחר שהדליק בשנה שעברה את החנוכייה במגדל הגבוה בעולם, ה'בורג' ח'ליפה' של דובאי, מדליק השנה שליח חב"ד והרב לאיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן, את החנוכייה המעטרת את הביתן הישראלי ב'אקספו' של דובאי, התערוכה הגדולה ביותר בעולם כיום, שאליה הגיעו עד כה למעלה משני מיליון בני אדם.

את הדלקת הנרות בדובאי, בתערוכת 'אקספו' בסיוע של נציגי קק"ל באמירויות, כיבדו קונסול ישראל בדובאי, אילן שטולמן, ונציב משרד החוץ בביתן הישראלי ב'אקספו', אלעזר כהן. בפני קהל רב של מנהיגים, אנשי עסקים, יהודים המתגוררים באמירויות ותיירים מכל העולם הנוהרים בימים אלו לתערוכה.

שליח חב"ד והרב לאיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן, הדליק את החנוכייה המעטרת את הביתן הישראלי ב'אקספו' של דובאי, וגרם לפרסומי ניסא גדול, לאחר שההדלקה שודרה במספר רשתות חברתיות גדולות.

בתערוכת הדלקת הנרות בדובאי. 

טקס הדלקת נר ראשון התקיים בשעה 18:45, שעון דובאי. הטקס כלל נאומים מפי אלעזר כהן, נציג הביתן הישראלי, והרב לוי דוכמן שערך את טקס הדלקת הנרות. במעמד הופיע מקהלת הקהילה היהודית וחולקו סופגניות למוזמנים ולציבור הנוכחים באירוע. הנר האחרון יודלק ב-5 בדצמבר בשעה 19:45, שעון דובאי.

דובאי הדלקת נרות חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד