י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הביקורת השפיעה

רמי לוי חוזר בו ושכרו לא יעלה; יסתפק במיליונים

מפעילת רשת הסופרמרקטים הודיעה כי היא לא תשנה את שכרו של בעל השליטה רמי לוי, זאת לאחר ביקרות ציבורית. לוי לא ויתר על העלאת שכר הדירה שהחברה הציבורית משלמת לחברה הפרטית, אך היא תצטמצם

רמי לוי חוזר בו ושכרו לא יעלה; יסתפק במיליונים
רמי לוי צילום: מרים אלסטר פלאש 90

כמעט חודש לאחר שזימן אסיפת בעלי מניות לאישור העלאת התגמול האישי שלו, איש העסקים רמי לוי הודיע כי הוא חוזר בו מהדרישה להעלות את שכרו, ובנוסף הוא צמצם את שיעור העלייה בדמי השכירות.

לוי ביקש לעלות את שכרו ל-4 מיליון שקל לאחר שעמד על 3.6 מיליון, אך היום החברה בבעלותו פרסמה תיקון לכתב ההצבעה, לפיו לא יחול שינוי בתגמול האישי של לוי, זאת לאחר ביקורת ציבורית שנמתחה עליו.

לפי הדיווח ב'כלכליסט', לוי הציג בתיקון לכתב ההצבעה עלייה ל-95 שקל למ"ר, לאחר שביקש לעלות ל-100 שקל למ"ר. את דמי השכירות למתחמים לוגיסטיים ולמחסנים שביקש להעלות מ-45 שקל למ"ר ל-55 שקל, העלה בתיקון ל-50 שקל למ"ר. לטענת לוי, העלאת דמי ‫השכירות נוגעת רק להסכמים עתידיים אם ייחתמו, ולא על החוזים הקיימים כעת.

עם זאת, עדיין קיימת הדרישה של לוי להחריג את דמי הניהול שמשלמים חלק מהסניפים למרכזים בהם הם פועלים, בעוד עד כה, נכללו דמי הניהול בתקרת הגג של דמי השכירות.

העלאת שכר רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד