ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נשים הושפלו בביזיון

הזרנוק באלעד: ארבל דורש תשובות מהחברה למתנ"סים

במכתב לאבי וורצמן, יו"ר דירקטוריון החברה למתנ"סים כותב ח"כ משה ארבל על האירוע המביש אמש בעיר אלעד. "תבצע בירור מידי בדבר הנסיבות שהובילו לשימוש בזרנוק המים, מדוע מצא לנכון המנהל במקום להשתמש בזרנוק מים כלפי קהל של נשים וילדות"

הזרנוק באלעד: ארבל דורש תשובות מהחברה למתנ"סים
הזרנוק אמש באלעד צילום: צילומסך

תקרית הזרנוק באלעד, בו התיז מנהל המתנ"ס המקומי מים על נשות העיר בטענה כי במקום היה עלול להיגרם אסון, לא יורד מסדר היום. 

ח"כ משה ארבל מש"ס שיגר בצהריים מכתב לאבי וורצמן, יו"ר דירקטוריון החברה למתנ"סים בו הוא מבקש לדעת מה הן המסקנות שהוסקו מהתמונות הקשות והאמצעים שנקטה החברה כדי למנוע מצבים דמים. 

במכתבו כותב ארבל: "אתמול פורסם ברשתות החברתיות ובתקשורת סרטון קשה לצפייה בו מנהל מתנ"ס בעיר אלעד (ברח' אבטליון 9) נצפה מרחיק באמצעות זרנוק מים נשים חרדיות רבות שהתקהלו בכניסה למתנ"ס בשל מופע חנוכה שהתקיים בו. מדובר בתמונות קשות של התייחסות לא ראויה ומבזה לנשים".

"נטען בתקשורת" כותב ארבל "כי בשל דוחק במקום לא היה מנוס מלפזר את הנשים ולמנוע כניסה נוספת. אף אם הדברים נכונים ברור שלא זוהי הדרך לנהוג בנשים המבקשות להשתתף עם בנותיהן במופע לחג".

"לצערי הרב אין לי ספק כי מצב דברים זה לא היה מתאפשר חרף הצפיפות אילו היה מדובר בגברים ולא בנשים צדקניות. השפלתן וביזוין של נשים הנאלצות לשוב לביתן בחורף כשהן רטובות מכף רגל ועד ראש איננו עולה בקנה אחד עם המצופה מבני אדם בכלל ומעובדי החברה למתנ"סים בפרט.

את מכתבו מסיים ארבל בדרישה "אני מצפה כי החברה למתנ"סים תבצע בירור מידי בדבר הנסיבות שהובילו לשימוש בזרנוק המים, מדוע מצא לנכון המנהל במקום להשתמש בזרנוק מים כלפי קהל של נשים וילדות וכיצד ניתן היה למנוע את הדחק והעומס במקום, ותדע לטפל באירוע ולהסיק את המסקנות הראויות. עם ביצוע הבירור הדחוף אבקש את תגובתך לתמונות הקשות שנראו ופירוט המסקנות והאמצעים שנקטה החברה למתנ"סים כדי למנוע מצבים דומים בעתיד".

אלעד משה ארבל אבי וורצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד